Tomasz Poźniak został mianowany na stanowisko Dyrektora Departamentu Relacji z Inwestorami w Grupie TP.
Obowiązki obejmie 1 listopada 2007 r. Pełniącemu dotychczas z sukcesami tę funkcję Arturowi Tarnowskiemu zostało powierzone nowe zadanie w ramach Grupy TP - reprezentanta TP w biurze France Telecom w Brukseli. Przez najbliższy miesiąc Artur Tarnowski i Tomasz Poźniak będą wspólnie pracować nad przekazaniem odpowiedzialności za funkcje Relacji z Inwestorami w Grupie TP.
Tomasz Poźniak ma 32 lata. Jest absolwentem kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, od sześciu lat pracuje w Grupie TP zarządzając alokacją zasobów i procesem decyzyjnym dla projektów inwestycyjnych i operacyjnych. Przed podjęciem pracy w Grupie TP zdobywał doświadczenie pracując w sektorach telekomunikacyjnym oraz doradztwa finansowego.
źródło: TPSA
@@gl@@@
News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!
Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcejNews 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025
Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcejNews Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej
W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej