Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej informuje, że w lipcu br Paulina Kolkowska dołączyła do firmy i objęła stanowisko Marketing Managera na region Europy Wschodniej i krajów Batłyckich.
Do obowiązków Pauliny należy prowadzenie wszystkich działań marketingowych w regionie Europy Wschodniej i w krajach Batłyckich, a także współpraca z partnerami i działami sprzedaży. W sumie odpowiada za promocję marki Polycom w 18 krajach.
Chris Prowse, Dyrektor Zarządzający na Polskę i region Europy Wschodniej oraz krajów Batłyckich powiedział: „Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z tak dużymi kompetencjami, która swoją doskonałą znajomością rynku wesprze sprzedaż i wzmocni promocję rozwiązań audio i video firmy Polycom zdobywających się coraz większe uznanie klientów. Działając jako zgrany zespół łatwiej nam będzie dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć udział w rynku i obroty spółki.”
Paulina Kolkowska powiedziała: “Rynek rozwiązań audiowizualnych posiada olbrzymi potencjał. Moim celem jest, aby sprzęt do wideokonferencji firmy Polycom znalazł się w każdym biurze, prawie na każdym biurku. Praktyka potwierdza, że rozwiązania wideokonferencyjne stanowią szybki i niezawodny sposób pozwalający na organiczenie kosztów podróży, jak również redukcję emisji dwutlenku węgla. Wierzę, że uda mi się wzmocnić wizerunek marki Polycom i jej najwyższej jakości produktów”.
Paulina ma ogromne doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Wcześniej przez 8 lat związana była z firmą Avaya. Przez 4 lata pracowała na stanowisku Marketing Managera odpowiając za marketing firmy w Polsce, a przez ostatnie 2 lata za region Europy Środkowo-Wschodniej. Ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, BBA program in Management. Posiada również dyplom Executive MBA, College of Business University of Illinois Uniwesytetu Warszawskiego (WIEMBA). Jej hobby to architektura wnętrz, podróże oraz nurkowanie.
źródło: Polycom