Archiwalne

Nowy Salon Firmowy VECTRY w Pile

09.05.2008

Operator kablowy VECTRA, otworzył dla mieszkańców Piły nowy Salon Firmowy spełniający wysokie normy obsługi klientów.

Przy ulicy Dąbrowskiego 8 w tej samej lokalizacji, gdzie znajdowało się pilskie Biuro Obsługi Klienta VECTRY, oddano do dyspozycji abonentów nowy Salon Firmowy. Spełnia on wysokie standardy sprzedaży i obsługi, jest przestronny i nowocześnie wyposażony. Znajdują się w nim trzy stanowiska obsługi interesantów. Wejście, ciągi komunikacyjne i pomieszczenia przystosowano dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Dotychczasową lokalizację postanowiono utrzymać ze względu na jej dogodne położenie na terenie miasta, wygodny dostęp do pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku oraz pobliski parking.

Salon jest czynny sześć dni w tygodniu w godzinach 8-18 od poniedziałku do piątku i 9-13 w soboty. Mieszkańcy Piły mogą we wszelkich sprawach kontaktować się z VECTRĄ także telefonicznie, dzwoniąc do ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klienta na numer 0-801 08 08 80.

źródło: Vectra

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Koniec wsparcia dla WithSecure Business Suite v15 - czas na migrację do nowoczesnych rozwiązań

Koniec wsparcia dla WithSecure Business Suite v15 - czas na migrację do nowoczesnych rozwiązań! W dniu 30 września 2024 r. rozwiązania WithSecure Business Suite w wersji 15 osiągnęły koniec cyklu życia (End-of-Life). Oznacza to, że po 31 grudnia 2024 r. starsze wersje oprogramowania nie będą już komunikować się z systemami backendu WithSecure, co skutkuje brakiem ochrony. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ciągłość komunikacji mimo przerw w dostawie prądu: Nowy whitepaper: Zestaw awaryjny innovaphone dla instytucji publicznych

Przedłużająca się przerwa w dostawie prądu ma niewątpliwie poważne konsekwencje dla funkcjonalności instytucji publicznych. Środki ostrożności można podjąć dzięki szczegółowym koncepcjom awaryjnym i infrastrukturze komunikacyjnej, która nadal funkcjonuje nawet w przypadku przerwy w dostawie prądu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Programista musi być poliglotą z miękkimi umiejętnościami

Znajomość programowania to już za mało, żeby znaleźć pracę w topowych firmach czytaj więcej