Archiwalne

Nowy system gwarancyjny NETGEARA

28.08.2014

NETGEAR, dostawca produktów sieciowych, rozszerzył zakres gwarancji dla produktów z segmentu biznes. Pakiet urządzeń objętych nowymi zasadami to m.in. przełączniki, zapory sieciowe, kontrolery bezprzewodowe i punkty dostępowe, a także urządzenia do przechowywania danych ReadyNAS i ReadyDATA. NETGEAR jest obecnie jedynym dostawcą oferującym swoim klientom dożywotnią gwarancję na produkty oraz pomoc techniczną.

W ramach nowej polityki, NETGEAR wprowadził zmiany w długości gwarancji, jaką objęte były poszczególne linie produktów ProSafe; przełączniki, punkty dostępowe i zapory sieciowe. Te, które do tej pory miały trzyletnią gwarancję, zostały objęte dożywotnim okresem gwarancyjnym.

Zmiany wprowadzane przez NETGEAR dotyczą również innych korzyści dla klientów i resellerów. Producent oferuje usługę wymiany sprzętu w ciągu jednego dnia roboczego (Next Business Day), która obowiązuje przez cały czas obowiązywania gwarancji produktów biznesowych. Na podobnej zasadzie funkcjonują wybrane urządzenia pamięci masowej z serii ReadyNAS czy ReadyDATA. W tym przypadku producent zapewnia 5 letnią gwarancję i ten sam okres usługi wymiany na następny dzień roboczy. Produkty objęte gwarancją to: Biznes-Klasa ReadyNAS Pulpit (RN300/500/700) oraz ReadyDATA.

Firma NETGEAR udostępnia również swoim klientom specjalistyczny chat, dzięki któremu administratorzy i zarządzający firmową siecią mają dostęp do zdalnego wsparcia technicznego. Dla użytkowników z Polski został uruchomiony specjalny kanał w rodzimym języku. Dzięki nowym rozwiązaniom obsługa sieci bezprzewodowej będzie efektywniejsza, a wsparcie techniczne dostarczane bez zbędnej zwłoki.

źródło: Netgear

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Stare WAF-y się nie sprawdzają, system H88 ma to zmienić

Grupa H88 stworzyła nowe rozwiązanie WAF do ochrony przed zagrożeniami w sieci czytaj więcej