Archiwalne

Nowy szef marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację

02.04.2008

Od kwietnia br. stanowisko szefa marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację obejmie Slavomír Vaškovič. Na stanowisku tym będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej firmy na te rynki.

Nowy szef marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację, Slavomír Vaškovič, może pochwalić się bogatym doświadczeniem zawodowym. Dotychczas związany był z firmą SkyEurope Airlines, Inc, gdzie zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży na Europę. W latach 2005 – 2006 pełnił funkcję Dyrektora Marketingu i Rozwoju Nowego Biznesu na Czechy i Słowację w portalu Atlas.cz.

Swoje doświadczenie w dziedzinie marketingu Vaškovič zdobywał pracując także dla firmy Dell jako Senior Marketing Consultant na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, oraz na stanowiskach związanych z marketingiem w przemyśle motoryzacyjnym oraz agencjach reklamowych.

Slavomír Vaškovič jest absolwentem University of Economics w Bratysławie. Zna 5 języków: czeski, słowacki, angielski, francuski i polski.

źródło: Nokia