Wraz z wprowadzeniem oferty szybkiego Internetu, TELE2 Polska gruntownie zmienia identyfikację wizualną firmy. Zmiana ma podkreślić pozycję operatora jako wiodącego dostawcy tanich i prostych rozwiązań telekomunikacyjnych o wysokiej jakości.
TELE2 Polska, wiodący operator alternatywny w Polsce, ogłosiło dziś zmianę identyfikacji wizualnej firmy. Nowa identyfikacja wizualna jest spójna dla wszystkich spółek Grupy TELE2 i obejmuje m.in. nowe logo i barwy firmowe. Zmienia się także charakter działań promujących firmę, na zgodny z nowych hasłem: TELE2 -„Po co płacić więcej?”.
Nowe logo TELE2 jest proste, a jednocześnie nowoczesne i dynamiczne, tak jak dynamiczna jest firma. Nowy kolor TELE2 to żółty. Żółty symbolizuje aktywność i najlepiej oddaje obraz firmy, która stale się rozwija i zmienia adekwatnie do potrzeb klientów. Kolor ten najlepiej przekazuje również ambicje operatora do bycia firmą, podejmującą wyzwania i oferującą usługi wysokiej jakości w dobrej cenie.
- Wprowadzenie, tak oczekiwanego przez klientów, szybkiego Internetu, zmienia naszą firmę. Poprzez nowy wizerunek i nowy charakter reklam chcemy umocnić pozycję TELE2 jako firmy oferującej dobrej jakości usługi po atrakcyjnych cenach. - powiedział Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny TELE2 Polska.
Od dziś nowy wygląd ma także strona internetowa TELE2 Polska (http://www.tele2.pl/). Zmiany objęły nie tylko logo i wprowadzenie żółtego koloru, ale także jeszcze bardziej uproszczono poruszanie się po niej. Nowa strona jest też przystosowana do internetowej sprzedaży oferty szybkiego dostępu do sieci o nazwie TELE2 Internet.
Celem wprowadzonej przez Grupę TELE2 zmiany identyfikacji wizualnej jest łatwiejsza komunikacja z klientami i lepsza identyfikacja wszystkich usług oferowanych przez TELE2. Ma to także podkreślić fakt, że firma jest kompleksowym dostawcą usług i - w zależności od rynku - oferuje telefonię stacjonarną, komórkową, szybki Internet i telewizję.
źródło: Tele2