NTT DOCOMO przechodzi na architekturę sieci 'all-IP' z wykorzystaniem rozwiązania Alcatela-Lucenta
Alcatel-Lucent poinformował, że NTT DOCOMO, największy japoński operator telefonii komórkowej, zamierza przejść na architekturę sieci „all-IP” (opartą w całości na protokole IP) z wykorzystaniem przełączników 7450 Ethernet Service Switch (ESS) Alcatela-Lucenta. Sprzęt ten umożliwi operatorowi świadczenie wysokiej jakości usług przesyłania głosu, danych i wideo dostosowanych do zróżnicowanych wymagań klientów.
Dzięki technologii Alcatela-Lucenta NTT DOCOMO zbuduje ogólnokrajową sieć wysokiej jakości, o bardzo małych opóźnieniach, obsługującą masowe przesyłanie danych głosowych oraz wideo. Istotnym czynnikiem wyboru platformy była jasna ścieżka modernizacji sieci do przepustowości 40 i 100 Gb/s.
„Wybór naszego rozwiązania przez jednego z najnowocześniejszych na świecie operatorów telefonii komórkowej jest doskonałym potwierdzeniem jakości oferty Alcatela-Lucenta w dziedzinie sieci IP” — powiedział Sean Dolan, prezes firmy Alcatel-Lucent na Daleki Wschód. „Przejście na architekturę „all-IP” umożliwi firmie NTT DOCOMO spełnienie oczekiwań klientów pod względem konwergentnej transmisji przesyłania danych, głosu i wideo”.
Od 2003 roku ponad 270 usługodawców z przeszło 100 krajów na całym świecie skorzystało z oferty produktów IP/MPLS Alcatela-Lucenta i wybrało je jako kluczowe elementy do przebudowy swoich rozwiązań IP. Jak wynika z raportów firmy Ovum RHK, Alcatel-Lucent zajmuje obecnie drugą pozycję w segmencie rozwiązań IP/MPLS Edge.
źródło: Alcatel-Lucent
News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?
Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcejNews Cyberbezpieczeństwo - co to za studia? Gdzie się na nie zapisać?
Cyberbezpieczeństwo to jedna ze specjalności realizowanych w ramach studiów z bezpieczeństwa narodowego, która nie może narzekać na brak popularności. To przyszłościowy wybór dla osób chcących zrobić karierę w branży IT. Co warto wiedzieć o cyberbezpieczeństwie na studiach I stopnia i gdzie się na nie zapisać? czytaj więcejNews Jak wypromować firmę na Linkedin?
Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej