Archiwalne

Ocean możliwości - startuje nowa kampania DIALOGu

14.03.2011

Dzisiaj rozpoczęła się kampania marketingowa oferty DIALOGu „Ocean możliwości” dla klientów indywidualnych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów usług multimedialnych w korzystnej cenie, świadczonych w oparciu o najnowocześniejszą technologię światłowodową.

Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu wyróżnia nowa, oryginalna kreacja – barwny i bogaty podwodny świat, odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.

– Wykreowaliśmy dla naszych klientów różnorodny, magiczny świat, który zaskakuje kolorami, fantazyjnością kształtów i postaci, a także humorem. Zapraszamy do multimedialnej przygody z DIALOGiem i odkrywania możliwości, jakie dają najnowocześniejsze usługi świadczone w technologii światłowodowej – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Zapewniam też, że podczas realizacji spotu nie ucierpiała żadna rybka – dodaje Robert Banasiak.

Podstawowym elementem wyróżniającym ofertę DIALOGu jest atrakcyjna funkcjonalność – możliwość zestawienia dowolnego pakietu usług – telewizji cyfrowej z kanałami HD i nagrywarką PVR oraz wypożyczalnią filmów VoD, szybkiego i niezawodnego internetu, a także telefonii stacjonarnej bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie.

Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja br. Animowane spoty telewizyjne (30 i 15-sekundowe) będą emitowane na kanałach ogólnych i tematycznych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowany landing page dostępny pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje reklamowe emitowane na ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są ponadto materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.

– Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży DIALOGu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii DIALOG S.A. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.

W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”. Nowa realizacja DIALOGu jest dostępna na kanale Youtube operatora: http://www.youtube.com/TelefoniaDIALOG

źródło: Dialog

News Serwery VPS: Fenomen, który zmienia oblicze hostingu

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak działa świat online za kulisami? Wyobraźcie sobie gigantyczny komputer podzielony na mniejsze kawałki, każdy z własnymi drzwiami i kluczem. To w skrócie serwer VPS, który stał się nieodłącznym elementem przestrzeni cyfrowej. Wirtualne serwery prywatne, czyli słynne virtual private server, są niczym apartamenty w wielkim biurowcu — oferują wspólną infrastrukturę fizyczną, ale dają użytkownikom pełną kontrolę nad ich „apartamentem”. czytaj więcej

News Najmocniejszy smartfon na świecie? Zobacz co potrafi iPhone 15 Pro Max

Już niemal coroczną tradycją jest jesienna konferencja Apple, w trakcie której technologiczny gigant prezentuje swoje najnowsze dzieła. Oczy miłośników nowych technologii jak zwykle zwrócone były w kierunku nowej generacji iPhone'a, a w szczególności najmocniejszego modelu, jakim jest iPhone 15 Pro Max. czytaj więcej

News Kampanie Google Ads: jak zaistnieć w sieci reklamowej Google?

Kampania Google Ads umożliwia promowanie produktów lub usług wśród wyników wyszukiwania Google. Ale o co dokładnie chodzi w tej sieci reklamowej? O czym trzeba pamiętać podczas wdrażania promocji w marketingu internetowym? Podpowiadamy! czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej