Archiwalne

Ocean możliwości - startuje nowa kampania DIALOGu

14.03.2011

Dzisiaj rozpoczęła się kampania marketingowa oferty DIALOGu „Ocean możliwości” dla klientów indywidualnych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów usług multimedialnych w korzystnej cenie, świadczonych w oparciu o najnowocześniejszą technologię światłowodową.

Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu wyróżnia nowa, oryginalna kreacja – barwny i bogaty podwodny świat, odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.

– Wykreowaliśmy dla naszych klientów różnorodny, magiczny świat, który zaskakuje kolorami, fantazyjnością kształtów i postaci, a także humorem. Zapraszamy do multimedialnej przygody z DIALOGiem i odkrywania możliwości, jakie dają najnowocześniejsze usługi świadczone w technologii światłowodowej – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Zapewniam też, że podczas realizacji spotu nie ucierpiała żadna rybka – dodaje Robert Banasiak.

Podstawowym elementem wyróżniającym ofertę DIALOGu jest atrakcyjna funkcjonalność – możliwość zestawienia dowolnego pakietu usług – telewizji cyfrowej z kanałami HD i nagrywarką PVR oraz wypożyczalnią filmów VoD, szybkiego i niezawodnego internetu, a także telefonii stacjonarnej bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie.

Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja br. Animowane spoty telewizyjne (30 i 15-sekundowe) będą emitowane na kanałach ogólnych i tematycznych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowany landing page dostępny pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje reklamowe emitowane na ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są ponadto materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.

– Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży DIALOGu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii DIALOG S.A. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.

W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”. Nowa realizacja DIALOGu jest dostępna na kanale Youtube operatora: http://www.youtube.com/TelefoniaDIALOG

źródło: Dialog

News Najmocniejszy smartfon na świecie? Zobacz co potrafi iPhone 15 Pro Max

Już niemal coroczną tradycją jest jesienna konferencja Apple, w trakcie której technologiczny gigant prezentuje swoje najnowsze dzieła. Oczy miłośników nowych technologii jak zwykle zwrócone były w kierunku nowej generacji iPhone'a, a w szczególności najmocniejszego modelu, jakim jest iPhone 15 Pro Max. czytaj więcej

News Kampanie Google Ads: jak zaistnieć w sieci reklamowej Google?

Kampania Google Ads umożliwia promowanie produktów lub usług wśród wyników wyszukiwania Google. Ale o co dokładnie chodzi w tej sieci reklamowej? O czym trzeba pamiętać podczas wdrażania promocji w marketingu internetowym? Podpowiadamy! czytaj więcej

News EVO_blast: dłuższa eksploatacja robotów

Coraz powszechniejsza robotyzacja procesów produkcyjnych daje nieskończone możliwości - pozwala usprawnić produkcję, maksymalnie wykorzystać czas, a także wyręczyć ludzi w trudnych i niebezpiecznych czynnościach. W przemyśle istotne znaczenie ma utrzymanie ciągłości produkcji. Nieplanowane przestoje to kosztowny problem dla wielu zakładów. Dla zachowania dobrego stanu technicznego robotów i maszyn pracujących w trudnych warunkach, bardzo duże znaczenie ma skuteczna ochrona przed działaniem czynników szkodliwych. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej