Od lipca 2007 klienci TP mogą skorzystać z usług internetowych Telefonii Dialog
Zgodnie z zapowiedziami Telefonia Dialog od 1 lipca 2007 rozpoczyna sprzedaż usług internetowych DialNet świadczonych w oparciu o sieć TP SA. DialNet Global to szerokopasmowy Internet w czterech opcjach prędkości transmisji danych do wyboru. Miesięczny abonament zaczyna się już od 41 zł brutto, a ceny są stałe przez cały okres korzystania z usługi, zarówno w umowach bezterminowych, jak i czasowych.
W lipcu i sierpniu DialNet Global zostanie uruchomiony w 27 strefach numeracyjnych (*** wykaz na dole strony) – to niemal połowa Polski. Regionalne punkty dostępu do usługi rozpoczną działanie w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Warszawie, Łodzi i Wrocławiu. W kolejnych miesiącach obszar dostępności usługi będzie sukcesywnie powiększany.
Dialnet Global to oferta skierowana do wszystkich klientów TP (indywidualnych i biznesowych) korzystających z aktywnej linii telefonicznej w miejscu, gdzie będzie świadczona usługa, pod warunkiem, że sieć TP będzie tam technicznie umożliwiała oferowanie usług szerokopasmowych.
Klienci będą mieli do wyboru cztery opcje przepływności – od 512 kbps do 6 Mbps. Nie będzie żadnych limitów w ilości pobieranych i wysyłanych danych, a adres IP będzie przydzielany dynamicznie. DialNet Global – jako jedyny na rynku – w przypadku umów bezterminowych daje również klientom możliwość zawieszenia usługi na okres od 1 do 3 miesięcy (np. w związku z wyjazdem na wakacje). Klienci w ramach opłaty abonamentowej za usługę dostępu do Internetu otrzymają modem Dialogu (pozostaje własności operatora), lub jeśli mają własny modem spełniający określone warunki techniczne udzielony im zostanie specjalny rabat na pierwszej opłacie abonamentowej.
Klienci będą mogli podpisać umowę na czas nieokreślony - tu obowiązywać będzie standardowa cena usługi, lub umowy terminowe na 12, 24 i 36 miesięcy, objęte promocją cenową, w ramach której obniżana jest cena instalacyjna i miesięczny abonament.
W każdej chwili można dokonać zmiany wybranej przepustowości bez przedłużania okresu obowiązywania umowy.
36 miesięcy | 24 miesiące | 12 miesięcy | Bezterminowo | |
Dialnet Global 512 | 41 zł | 43,01 zł | 60 zł | 79 zł |
Dialnet Global 1 | 52 zł | 54 zł | 63 zł | 129,01 zł |
Dialnet Global 2 | 106,01 zł | 109,01 zł | 114 zł | 159 zł |
Dialnet Global 6 | 120 zł | 122 zł | 128 zł | 219 zł |
Opłata instalacyjna | 1,22 zł | 1,22 zł | 1,22 zł | 99 zł |
Wszystkie ceny brutto
***Dostępność usługi DialNet Global – strefy numeracyjne 012, 018, 041, 032, 033, 034, 077, 061, 062, 063, 065, 067, 068, 095, 052, 054, 056, 022, 023, 024, 025, 029, 046, 042, 043, 046, 071.
Dialog zakłada pozyskanie 30 tysięcy klientów tej usługi do końca 2007 roku. Razem z zaplanowanymi 150 tysiącami użytkowników szerokiego pasma we własnej sieci Dialog (dziś jest już ich niemal 100 tysięcy) oraz 20 tysiącami użytkowników usług wdzwanianych połączeń z internetem daje to grono 200 tysięcy internautów.
Świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu Dialnet klientom TP korzystającym z linii telefonicznej TP jest możliwe na mocy podpisanej pod koniec października 2006 roku między Telefonią Dialog i Telekomunikacją Polską umową o dostępie do sieci TP na potrzeby sprzedaży usług szerokopasmowej transmisji danych (tzw. BSA - bitstream access)
"Dotrzymaliśmy zapowiedzianych terminów komercyjnego startu usługi pod koniec II kwartału tego roku. Uruchomienie usługi trwało osiem miesięcy głównie ze względu na fakt, że nasze sieci transmisji danych funkcjonują w dwóch różnych technologiach, co utrudniało techniczną część projektu, wymagając wybudowania od podstaw punktów styku” – mówi Sławomir Szych, prezes zarządu Telefonii Dialog.
„Chcieliśmy też mieć w pełni opracowane i sprawdzone procedury przejmowania klientów i uruchamiania usług internetowych w określonych umowami terminach, bez technicznych problemów. Formalności po stronie klienta są ograniczone do minimum (wystarczy podpisać umowę z Dialogiem), a cały proces ma być dla niego praktycznie nieodczuwalny - odczuwalne będą tylko oszczędności podczas płacenia rachunków” – dodaje prezes Szych.
W lipcu Dialog uruchomi specjalną linię telefoniczną dedykowaną dla usługi DialNet Global - 801 703 503 (koszt połączenia zawsze jak za jeden impuls telefoniczny). Dzwoniąc pod ten numer można będzie uzyskać informacje o technicznych możliwościach świadczenia usługi (po stronie TP i Dialogu) oraz umówić się na spotkanie z przedstawicielem handlowym. Klienci uzyskają też tam informacje na temat wszelkich spraw związanych z obsługą klienta (płatności, uwagi, promocje).
Niebawem do dyspozycji klientów zostanie również oddany portal internetowy służący do samodzielnego zarządzania usługą DialNet Global. Umożliwia to uruchomiona w marcu 2007 roku platforma informatyczna SSP (Service Sale Point). Użytkownicy internetowych usług DialNet będą mogli skorzystać np. z usług podwyższających bezpieczeństwo (m.in. filtry rodzinne, kontrola rodzicielska).
źródło: Dialog
News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem
Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcejNews Ile kosztuje kilowatogodzina prądu w Polsce? Ceny energii w Polsce 2021
Energia elektryczna to luksus, do którego przywykliśmy. Choć obecnie każde mieszkanie posiada prąd, rachunki Twoje i Twoich znajomych mogą się znacząco różnić. Ile kosztuje kilowatogodzina prądu? Przedstawiamy ceny prądu w Polsce 2021. czytaj więcejNews Archiwizacja dokumentów w firmie - jak robić to rozsądnie?
Każda firma, niezależnie od charakteru swojej działalności lub ilości zatrudnianych pracowników jest zobowiązana do przechowywanie szeregu dokumentów przez określony ustawowo okres czasu. Zgodnie z przepisami prawa przedsiębiorca musi archiwizować oryginały dokumentacji oraz chronić ją przed uszkodzeniem albo zniszczeniem, nieupoważnionych rozpowszechnianiem oraz wprowadzaniem jakichkolwiek zmian. Warto więc wiedzieć, jak można archiwizować dokumenty, aby zapewnić im pełne bezpieczeństwo. czytaj więcejNews Biznes w internecie
Trudno sobie wyobrazić w obecnych czasach jakikolwiek biznes na szeroką skalę pozbawiony profesjonalnej strony internetowej. Sieć jest naturalnym środowiskiem, dzięki któremu możemy dotrzeć z naszymi produktami i ideami do każdego zakątka kuli ziemskiej, a to z kolei może wygenerować potencjalnie wielkie zyski. Na taką ofensywę warto udać się z profesjonalnie przygotowaną, intrygującą stroną internetową. Zobacz:- Wypływamy na szersze wody
- Kompleksowe propozycje
- Wygodne rozwiązania czytaj więcej