Archiwalne

Od listopada taniej na komórki w TELE2

14.09.2007

TELE2 wprowadza nowe cenniki z obniżonymi nawet o 21 proc. cenami połączeń do trzech największych sieci telefonii komórkowej w Polsce.

Spółka TELE2 Polska, zapowiada wprowadzenie nowych cenników, w których firma oferuje niższe nawet o 21 proc. ceny połączeń z trzema największymi sieciami telefonii komórkowej w Polsce (Era, Plus, Orange).

Koszt jednej minuty połączenia do sieci komórkowych w godzinach szczytu (w dni powszednie w godzinach 8.00-18.00), w zależności od cennika, wynosi od 0,65 do 0,66 zł brutto. Z kolei koszt połączeń z największymi sieciami mobilnymi w dni powszednie w godzinach 18.00-8.00 oraz w weekendy wyniosą, z zależności od cennika, od 0,62 do 0,63 zł z VAT.

Ceny połączeń z siecią Play, należącą do firmy P4, nie zmienią się, co jest spowodowane znacznie wyższymi opłatami (tzw. interkonekt), których żąda ta spółka za zakańczanie połączeń w swojej sieci.

Nowe cenniki zaczną obowiązywać 1 listopada br. i będą dostępne dla wszystkich klientów.

źródło: TELE2

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej

News Prezent gwiazdkowy dla Twojej firmy od PLFON

Okres przedświąteczny to czas promocji i rabatów na usługi, gdzie klienci mogą skorzystać ze specjalnych ofert. PLFON wystartował z promocją dla swoich klientów. Abonenci sieci mogą otrzymać od operatora rabat na abonament w wysokości 100 %. czytaj więcej