Archiwalne

Odświeżenie cyfrowej oferty INEA

19.05.2010


1 czerwca br. INEA, największy regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce przedstawi swoim Abonentom jeszcze łatwiejszy dostęp do usługi telewizji cyfrowej i nową, przejrzystą ofertę telewizyjną. Na co dzień za pośrednictwem INEA z telewizji cyfrowej korzysta już blisko 64.000 gospodarstw domowych. Dzięki wprowadzonym zmianom operator planuje jeszcze bardziej spopularyzować usługę wśród swoich abonentów.

Z dniem 1 czerwca INEA całkowicie odświeża swoją bogatą propozycję korzystania z usługi telewizji cyfrowej. Wprowadzane zmiany to m.in. tańszy dostęp do tej usługi, nowe przystępniejsze nazwy podstawowych pakietów telewizyjnych i zmiana oferty cyfrowych pakietów w standardowej rozdzielczości. Jest to dopełnienie zmian rozpoczętych 1 kwietnia br. przez wprowadzenie do oferty INEA nowych pakietów tematycznych w wysokiej rozdzielczości – Nauka i Natura HD oraz Sport HD i Max HD, a także łącznie ponad 20 programów telewizji cyfrowej w ostatnich tygodniach.

Z początkiem czerwca br. INEA wprowadza nowe, przyjazne nazwy telewizyjnych pakietów podstawowych. Abonenci będą mogli teraz wybierać pomiędzy „Pakietem Wygodnym” (wcześniej: Pakiet Podstawowy Cyfrowy), „Pakietem Wygodnym HD” (wcześniej: Pakiet Podstawowy Cyfrowy HD) czy „Pakietem Wygodnym PVR” (wcześniej: Pakiet Podstawowy Cyfrowy HD PVR). Bez zmian pozostają ceny tych pakietów.

INEA planuje zwiększenie wachlarza dostępnych pakietów telewizji cyfrowej w standardowej rozdzielczości. Od czerwca br. w ofercie pojawi się „Pakiet Oszczędny”, stworzony dla abonentów dotychczas wybierających ofertę analogową. Będzie on zawierał 30 podstawowych programów telewizyjnych w jakości cyfrowej (24,90 zł/m-c) i dekoder do świadczenia usługi telewizji cyfrowej bez dodatkowych opłat w ramach abonamentu. W promocji, przy umowie na 18 miesięcy, „Pakiet Oszczędny” będzie dostępny w cenie 19,90 zł przez okres pierwszych 6 miesięcy. Abonenci otrzymają możliwość skorzystania z opcji Multiroomu, czyli możliwości odbioru programów telewizji cyfrowej na drugim telewizorze w gospodarstwie domowym za pomocą dodatkowego cyfrowego dekodera SD.

Dla abonentów zainteresowanych jeszcze większym dostępem do bogatej oferty telewizji cyfrowej INEA odświeżyła ofertę cyfrowych pakietów tematycznych SD. Nadal znajdują się w niej najpopularniejsze w ofercie pakiety „INEA Sport” wraz z nowymi programami Polsat Futbol i nSport oraz „INEA Film” z dodatkowymi programami FOX life, Polsat Film i BBC Entertainment. Jako trzeci cyfrowy pakiet tematycznych pojawi się „INEA Rozrywka” z ponad dwudziestoma różnorodnymi programami dla całej rodziny, takimi jak m.in. Zone Club, Kuchnia TV, Disney XD, Viasat Explorer, Nickelodeon, CBeebies czy BBC Lifestyle. Pakiety Film, Sport i Rozrywka będą dostępne w tej samej cenie (14,90 zł/m-c).

W ofercie pozostaje pakiet „INEA MAX”, który poza wszystkimi programami zawartymi we wcześniej wymienionych pakietach będzie oferował dostęp do kolejnych 25 programów (m.in. Travel Channel, Nat Geo Wild, BBC Knowledge, Viasat History i wszystkich kanałów dla widzów dorosłych). Od czerwca br. pakiet „INEA MAX” to oferta aż 64 programów telewizji cyfrowej w standardowej rozdzielczości (39,90 zł/m-c).

źródło: INEA

News Jak znaleźć tanie i dobre części do samochodu?

Zakup części samochodowych może być kosztownym i czasochłonnym procesem, zwłaszcza gdy chcemy znaleźć produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz części do naprawy, tuningu, czy po prostu do regularnej konserwacji pojazdu, warto wiedzieć, gdzie szukać, aby nie przepłacić i jednocześnie zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz długowieczność samochodu. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej