Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
16 kwietnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa Netii. Poświęcona jest OneOffice - innowacyjnemu, kompleksowemu pakietowi usług telekomunikacyjnych dla małych i średnich firm.
OneOffice oferuje, w ramach jednej umowy i jednej faktury, w cenie już od 189 zł miesięcznie: telefonię stacjonarną z darmowymi, nielimitowanymi połączeniami lokalnymi i międzymiastowymi, szerokopasmowy dostęp do internetu, usługi hostingowe i bezpieczeństwa, a także router Wi-fi, który umożliwia stworzenie firmowej sieci bezprzewodowej.
W pakiecie OneOffice, Netia oferuje również usługę telefonii komórkowej oraz rozwiązanie OnePhone, dzięki któremu telefon komórkowy może pełnić jednocześnie funkcję telefonu stacjonarnego. W ramach tej usługi, będąc w zasięgu sieci Wi-Fi, nawet za granicą, telefon komórkowy działa jak biurowy telefon stacjonarny, dzięki czemu można z niego wykonywać darmowe połączenia i prowadzić swoje biuro wszędzie.
„Biznes nie kręci się wokół telefonów, internetu, czy usług bezpieczeństwa, ale jednocześnie bez tego nie sposób wyobrazić sobie obecnie sprawnego prowadzenia firmy. Dlatego w kampanii reklamowej podkreślamy, że pakiet OneOffice, za przystępną cenę, zapewnia nowoczesne i kompleksowe rozwiązania, zaspokajające telekomunikacyjne potrzeby małych i średnich firm” – powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
Kampania reklamowa OneOffice rozpoczęła się 16 kwietnia br. i potrwa do końca czerwca. Reklamy będę emitowane w wybranych kanałach TV (m.in.: TVP, TVN, Polsat), stacjach radiowych (RadioZet, RMF FM, PR3), prasie ogólnopolskiej (m.in.: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polska, Puls Biznesu, Gazeta Prawna) oraz tygodnikach opinii (m.in.: Polityka, Newsweek, Wprost), a także w internecie.
Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.
źródło: Netia