Archiwalne

Oświadczenie Aster w sprawie regulaminów i piractwa

06.02.2009

ASTER Sp. z o.o. przedstawił oświadczenie odnoszące się do dokonanej w styczniu br. zmiany Regulaminów ASTER, oraz bieżących artykułów prasowych dotyczących piractwa internetowego.

Przedstwiono 4 punkty, które prezentujemy ponizej:

1. Nie zmieniły się ani zasady postępowania ani polityka Operatora na okoliczność naruszeń Regulaminu internetowego. Od wielu lat, ASTER umieszcza w Regulaminie zasady korzystania z usługi internetowej, oraz procedurę postępowania w razie naruszeń Regulaminu zakazane są i były działania sprzeczne z prawem i tzw. „netykietą”. Ostatnia zmiana Regulaminów nie wprowadziła w tej kwestii (oprócz zmian redakcyjnych) żadnych nowych uregulowań. ASTER nie ogranicza i nie zamierza ograniczać pobierania plików z Internetu, a zapis regulaminowy (par. 5 ust. 2.1 Regulaminu szczegółowego świadczenia usług dostępu do internetu) dotyczy wyłącznie działań, które stanowią naruszenie prawa.

2. ASTER nie monitoruje zawartości danych przesyłanych przez Abonentów i nie ma możliwości stwierdzenia które pliki są pobierane zgodnie z prawem, a które nie. Jednakże w wypadku otrzymania informacji, że użytkownik określonego adresu IP dokonuje nielegalnych czynności, ASTER nie może takiego zawiadomienia zignorować i ma prawny obowiązek, tak jak każdy inny dostawca usług internetowych, podjąć działania (np. zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną).

3. Zgłoszenia o naruszeniu praw autorskich mogą pochodzić z różnych źródeł (np. właścicieli tych praw, organizacji działających na rzecz ochrony praw autorskich, organów ścigania, osób trzecich, administratorów innych sieci LAN). Każdorazowe zgłoszenie analizowane jest odrębnie, przede wszystkim w celu uprawdopodobnienia opisanych zdarzeń. W chwili uprawdopodobnienia danego zdarzenia, każdorazowo dostosowywany jest zakres działań, zgodnie z procedurą stosowaną przez ASTER, specjalnie uzgadnianą w tym zakresie z Prezesem Urzędu Ochronny Konkurencji i Konsumentów. Nasze wieloletnie doświadczenia pokazują, że w każdym przypadku, powiadomienie Abonenta o zarzutach skutkuje rozwiązaniem problemu.

4. ASTER jako nieliczny z Operatorów, nigdy nie stosował i nie zamierza stosować limitu pobieranych danych przez Abonentów, natomiast zasady korzystania z Internetu opisane w regulaminach ASTER nie
wyróżniają się na tle procedur powszechnie stosowanych na rynku przez innych Operatorów.

źródło: Aster

News Mobilne spektrometry w służbie badań NDT - elastyczność, którą warto mieć pod ręką

Nowoczesna kontrola materiałowa nie kończy się na laboratorium. Przemysł oczekuje dziś szybkich decyzji podejmowanych w terenie, bez kompromisów w zakresie dokładności. Właśnie dlatego mobilne spektrometry stają się nieodzownym wyposażeniem ekip odpowiedzialnych za badania nieniszczące (NDT). Przenośne, niezależne od lokalizacji i gotowe do działania w ciągu kilku sekund – oferują wsparcie tam, gdzie czas i mobilność są kluczowe. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech powiększa swoje portfolio o rozwiązania Skyhigh Security

Bakotech Sp. z o.o., krakowski dystrybutor rozwiązań cyberbezpieczeństwa, ogłosił podpisanie umowy o współpracy ze Skyhigh Security – firmą specjalizującą się w ochronie danych w chmurze. Bakotech stał się wyłącznym dystrybutorem usług Skyhigh Security w Polsce, a także w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Dzięki temu partnerzy i ich klienci zyskają dostęp do technologii wspierających wdrożenie strategii Zero Trust. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rekordowy rok z WatchGuard: wzrosty, liczby i plany na przyszłość

W ubiegłym tygodniu cały #bakoteam spotkał się w Brnie (gdzie mieści się jedna z naszych spółek), by podsumować efekty pracy Bakotechu w 2024 roku. Wniosek nasunął się jeden – jest dobrze! Efekty są więcej niż zadowalające, a najbardziej cieszy nas ogromny rozwój dwóch producentów z naszego portfolio. Jednym z nich jest WatchGuard Technologies, a o drugim… napiszemy niebawem. Stay tuned! czytaj więcej

News Co zrobić, gdy telefon się przegrzewa? Przyczyny i skuteczne rozwiązania.

Twój telefon szybko się nagrzewa w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, skąd wynika takie zjawisko? W wielu przypadkach jest to zupełnie normalne. W naszym artykule opowiemy, kiedy telefon grzeje się i kiedy nie warto się tym martwić, a także co zrobić, gdy Twój telefon jest gorący w trakcie użytkowania i czy może być to efektem awarii. Przyczyn przegrzewania się telefonu może być kilka. Dodatkowo warto też pamiętać o tym, że cieplejszy telefon nie musi świadczyć o żadnych anomaliach. Wynika to bowiem z konkretnych przyczyn. Na co zatem warto zwrócić uwagę i kiedy ciepło telefonu powinno nas niepokoić?

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

- kiedy telefon jest ciepły i dlaczego,
- co zrobić gdy telefon się przegrzewa. czytaj więcej