Zobacz więcej na Orange.pl.
Po raz pierwszy w Polsce PTK Centertel i Generali zaoferowały klientom sieci Orange dostęp do informacji turystycznej wraz z ubezpieczeniem podróżnym, uruchamiane przez SMS. „Pakiet Podróżnika" na trzy lub pięć dni obowiązuje we wszystkich krajach świata i zapewnia ochronę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków lub nagłego zachorowania.
- Telefon jako narzędzie płatności stanowi ważny element strategii rozwoju Grupy TP. Pierwsi konsekwentnie wprowadzamy na rynek rozwiązania, dzięki którym telefon komórkowy przekształca się nie tylko w podręczny komputer osobisty, ale i kieszonkowe centrum finansowe. Tak jak zapowiadałem, wspólnie z Generali, dajemy dziś klientom Orange wygodne i tanie rozwiązanie, w którego skład wchodzi ubezpieczenie podróżne. Można je kupić najprościej jak to tylko możliwe, wysyłając SMS - mówi Maciej Witucki, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej.
- Dzięki połączeniu doświadczeń technologicznych i biznesowych naszych firm udało się wspólnie przygotować ciekawą ofertę produktową, która z jednej strony będzie dla klientów sieci Orange nowym i wygodnym rozwiązaniem, a z drugiej strony gwarancją ochrony zdrowia, którą zapewni Grupa Generali. Pakiet Podróżnika jest pierwszym tego typu rozwiązaniem wprowadzonym w Polsce. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Grupą TP Generali współuczestniczy w konstruowaniu nowatorskich rozwiązań i jednocześnie wyznacza nowe standardy jakości na rynku produktów ubezpieczeniowych - mówi Andrzej Jarczyk, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce.
Pakiet Podróżnika to nowatorska usługa na polskim rynku. Klient otrzymuje na 3 lub 5 dni dostęp do infolinii (Centrum Pomocy Generali) umożliwiającej uzyskanie informacji o kraju, do którego wyjeżdża: wymagane dokumenty i szczepienia, adresy polskich ambasad i konsulatów, atrakcje turystyczne, prognozę pogody, ceny podstawowych produktów, telefony do najbliższych hoteli, pensjonatów, wypożyczalni samochodów, rozkład jazdy środków komunikacji itp. Infolinia +48 22 205 50 25 jest dostępna dla klientów przez 7 dni w tygodniu, w każdym zakątku świata.
Dodatkowo, w cenie pakietu, każdy klient otrzymuje ubezpieczenie podróżne obowiązujące poza granicami Polski, we wszystkich krajach świata. Oferta pokrywa koszty i organizację usług powstałych na skutek nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania ubezpieczonego, który w okresie podróży niezwłocznie musiał poddać się leczeniu. Polisa pokrywa również wypłaty świadczeń związanych z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią: w zakresie kosztów leczenia i pomocy assistance - do120 000 zł oraz następstw nieszczęśliwych wypadków - do 10 000 zł.
By kupić usługę wystarczy wysłać SMS na numer 8099. Za pakiet na trzy dni klienci Orange zapłacą 18,30 zł z VAT, a na pięć 30,50 zł z VAT. Jeśli ktoś będzie chciał wykupić pakiet będąc już za granicą, do kosztu SMS trzeba doliczyć opłatę roamingową, która standardowo wynosi 1,50 zł.
Po wysłaniu SMS klient otrzyma potwierdzenie wykupienia Pakietu Podróżnika wraz z numerem telefonu do informacji turystycznej i numerem polisy ubezpieczeniowej. Można go wykupić dla siebie lub dla swoich bliskich, wystarczy podać numer PESEL osoby, która będzie objęta ubezpieczeniem oraz po kropce lub spacji - liczbę dni, na jakie będzie udzielona ochrona.
Nowatorskiego charakteru produktu Generali i Orange dodaje fakt, że Klient przekraczając granicę zostanie automatycznie powiadomiony o możliwości aktywacji Pakietu Podróżnika. Jest to znakomite rozwiązanie dla tych podróżnych, którzy w pośpiechu przed wyjazdem wakacyjnym nie pomyśleli o zapewnieniu dostępu do niezbędnych informacji oraz ochrony ubezpieczeniowej na czas trwania urlopu.
To pierwsza z usług umożliwiających bezpieczne podróżowanie za granicą dla klientów Orange. Już niedługo - na przełomie sierpnia i września - pojawią się kolejne - zapowiada Orange.
źródło: Orange
News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange
Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcejNews UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym
UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcejNews Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?
Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej