Archiwalne

Panasonic wprowadza inteligentny system do komunikacji biznesowej

29.10.2014

Panasonic zaprezentował nową platformę zintegrowanej komunikacji KX-NS700. Jest to inteligentna hybrydowa centrala PBX, przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw, którym zależy na niedrogim i efektywnym rozwiązaniu komunikacyjnym.

System KX-NS700, za sprawą modułu rozszerzającego, pozwala na rozbudowę konfiguracji aż do 288 numerów wewnętrznych. Dodatkowo posiada wbudowane aplikacje, obejmujące m.in. rozwiązania dla telecentrum, telefonów przenośnych oraz pocztę głosową.

– To niedrogie rozwiązanie, umożliwiające obsługę telefonii IP oraz starszych rozwiązań. Może objąć do 250 użytkowników w jednej lokalizacji, a ze względu na elastyczność i możliwość rozbudowy jest doskonałą alternatywą rozwiązań w chmurze – mówi Carlos Osuna, Panasonic European Product Manager. - System ma pojemność wystarczającą do obsługi portów IP i starszego typu oraz klucz aktywacji i moduł rozszerzający, pozwalające na rozbudowę konfiguracji w dowolnym momencie. Możliwe jest również połączenie z systemem Panasonic KX-NS1000 w celu utworzenia rozwiązania dla małych, średnich, a także dużych firm – dodaje Carlos Osuna.

Centrala PBX oferuje usługę DISA (ang. Direct Inward System Access), umożliwiającą transfer połączeń bez pośrednictwa operatora. System KX-NS700 spełnia także potrzeby kierownictwa telecentrów dzięki takim funkcjom, jak powiadomienia o kolejności połączeń, monitorowanie statusu na żywo, raporty na temat aktywności i automatyczne rejestrowanie rozmów.

Ponadto rozwiązanie posiada funkcje umożliwiające obsługę telefonii IP, w tym łączenie telefonów przenośnych, zintegrowaną pocztę głosową i e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.

System KX-NS700 jest dostępny w sprzedaży u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic. Jego cena zależy od konfiguracji, a podstawowa ma rekomendowaną cenę 2 590 zł netto.

źródło: Panasonic

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Czy warto ubezpieczyć telefon?

Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?

czytaj więcej

News RFID - technologia, która zmienia zarządzanie zasobami

Technologia RFID rewolucjonizuje sposób zarządzania zasobami w biznesie. Dzięki automatycznej identyfikacji i śledzeniu obiektów w czasie rzeczywistym RFID optymalizuje łańcuch dostaw, zwiększa efektywność magazynów i minimalizuje błędy. Przekonaj się, jak dzięki RFID można zbudować przewagę konkurencyjną. czytaj więcej

News Jaki smartwatch 2024? Jaki smartwach wybrać?

Smartwatche, takie jak Apple Watch Series 9 i inne, stają się nie tylko popularnym gadżetem, ale także rozwiązaniem wspomagających nas w naszych codziennych, obowiązkach, chociażby za pomocą płatności zbliżeniowych. Dlatego też, ważnym staje się pytanie - jaki smartwatch wybrać w 2024 roku? W dalszej części artykułu postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.




  • Inteligentny zegarek do mierzenia aktywności fizycznej

  • Jaki smartwatch damski wybrać?

  • Jaki smartwatch 2024 - czym powinien się charakteryzować?

  • Ranking smartwatchy - najlepsze źródło informacji o smartwatchach

czytaj więcej