Archiwalne

PAYBACK - nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

16.09.2009

Zobacz więcej na Orange.pl.

Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom nowy multipartnerski program lojalnościowy - PAYBACK. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm - partnerów Programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub „płacić" nimi za produkty i usługi.

W odróżnieniu od innych programów lojalnościowych, Program PAYBACK jest znacznie bardziej korzystny dla uczestników - pozwala zbierać punkty na jedno konto w wielu miejscach, wspólnie z rodziną czy grupą znajomych i w efekcie o wiele częściej zamieniać je na nagrody.

- Program PAYBACK to całkowicie nowa jakość wśród programów lojalnościowych. Bardzo się cieszymy, że TP i Orange, jako jedyni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej znajdują się w gronie partnerów i że to właśnie nasi klienci mogą z Programu PAYBACK korzystać - powiedział Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Kontentu Telekomunikacji Polskiej.  -  Jestem przekonany, że łącząc siły z pozostałymi partnerami - liderami w swoich branżach, stworzymy wyjątkową i bogatą ofertę - sprawimy, że nasi klienci odniosą jeszcze więcej korzyści niż dotychczas - dodał.

Aby zostać uczestnikiem programu, wystarczy pobrać z punktu sprzedaży TP lub Orange zestaw startowy z kartą. Zestaw jest również nieodpłatnie dostępny u takich partnerów jak: Allegro, BP, Real i Mix Electronics. Zainteresowani mogą się też zarejestrować online na stronach internetowych m.in. TP, Orange oraz na www.payback.pl

Grupa TP przygotowała następujące zasady naliczania punktów PAYBACK za swoje usługi:  

Klienci Orange mogą zbierać punkty PAYBACK za terminowe opłacanie faktur za internet lub rozmowy (abonament, mix lub doładowanie karty prepaid). W promocji obowiązującej do końca roku, punkty będą naliczane już od kwoty 25 zł. Za każde 2 złote wydane na wybrane usługi, na konto klienta trafi 1 punkt.  Ponadto, nawet 2700 punktów w przeciągu 3 lat można otrzymać za korzystanie z promocji „Mobilny internet w Orange". 

Z kolei klienci TP mogą otrzymywać punkty za korzystanie z neostrady tp oraz usług telewizyjnych - jeśli w terminie uregulują rachunek, otrzymają 1 punkt za każde 2 zł wartości tych usług. Ponadto, 300 punktów trafi na konto klienta jeśli skorzysta z promocji 'Internet z usługą TV i telefonią internetową w TP". 

Dodatkowo, wszyscy użytkownicy dotychczasowych programów funkcjonujących w Grupie TP („o!" i „Profit") otrzymają 150 punktów powitalnych jeśli zarejestrują się w Programie PAYBACK poprzez strony internetowe TP lub Orange do końca 2009 roku. Z kolei 50 punktów powitalnych otrzymają pozostali klienci TP i Orange jeśli zarejestrują się w Programie w ten sposób.

Prócz usług TP i Orange, punktami PAYBACK będą premiowane zakupy produktów i usług pozostałych partnerów programu: Allegro, BP, Real, BZ WBK, fly.pl, KOLPORTER, MixElectronics oraz Orbis.

Punkty PAYBACK będzie można wymieniać na usługi TP i Orange (szczegóły już wkrótce na stronach internetowych operatorów) oraz pozostałych partnerów, a także na nagrody dostępne w katalogu nagród PAYBACK. Będzie je również można przekazać na cele charytatywne lub zamienić na mile w programie Miles&More.

Wszystkie punkty zebrane u różnych partnerów Programu sumują się na jednym koncie - aktualne saldo można sprawdzać po zarejestrowaniu się w Programie: dzwoniąc na infolinię PAYBACK 0 801 044 440 lub na stronie internetowej PAYBACK. Punkty można zbierać także wspólnie w ramach dowolnej grupy osób: rodziny czy przyjaciół.  W każdym zestawie powitalnym klienci znajda dwie karty: główna oraz dodatkową. Na obydwie można od razu zbierać punkty, które trafiają na jedno konto. Właścicielowi karty głównej do konta przysługuje wyłączne prawo do zamykania konta, pozostałe uprawnienia są identyczne dla wszystkich. Chcąc zbierać punkty w większej grupie, należy skorzystać z opcji łączenia kont.

Program PAYBACK, od roku 2000 z powodzeniem funkcjonuje na rynku niemieckim - kartę PAYBACK posiada 60% gospodarstw domowych.

źródło: TPSA

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News DOOR to DOOR - czym jest ta usługa?

Pandemia koronawirusa sprawiła, że wszystkie przedsiębiorstwa oferujące najróżniejsze usługi stanęły przed bardzo trudnym wyzwaniem. To samo tyczy się rynku motoryzacyjnego. Aby nie stracić klientów w tym ciężkim czasie, wprowadzono usługę “door to door”. Co to takiego i na czym to polega? czytaj więcej

News Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcej