PGE Polska Grupa Energetyczna wraz z wchodzącym w jej skład operatorem telekomunikacyjnym EXATEL, przygotowała ofertę obejmującą sprzedaż energii elektrycznej z usługami telekomunikacyjnymi (abonamentem telefonicznym). Sprzedaż oferty, pod nazwą ENERGETYCZNE MINUTY, rozpoczyna się w marcu 2008.
Oferta skierowana jest do odbiorców w całej Polsce. W ramach pakietu obecni i potencjalni Klienci PGE otrzymują 230 minut miesięcznie na stacjonarne połączenia lokalne i międzymiastowe przez pierwsze 6 miesięcy od dnia przystąpienia do programu. Od siódmego miesiąca obowiązuje pakiet 120 minut w abonamencie.
- Ta oferta to wykorzystanie potencjału drzemiącego w PGE. Wykorzystaliśmy najlepsze praktyki handlowe naszych spółek i sił sprzedażowych EXATEL. Stworzyliśmy naprawdę ciekawą ofertę – powiedział Paweł Urbański, Prezes PGE – To nowatorskie na polskim rynku podejście do sprzedaży energii. Chcemy, żeby nasi klienci byli zadowoleni z dobrego produktu dostarczanego po konkurencyjnych cenach.
- ENERGETYCZNE MINUTY są efektem realizacji strategii, która zakłada wspólne oferowanie produktów telekomunikacyjnych i energetycznych na rynku masowym, przy wykorzystaniu posiadanych kanałów sprzedaży i obsługi Klienta EXATEL oraz spółek obrotu, będących w Grupie PGE – powiedział Jacek Jacheć, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży EXATEL SA. - Wierzymy, że połączenie sił w ramach grupy zaprocentuje jeszcze lepszymi rezultatami w sprzedaży. Dzięki wykorzystaniu efektów synergii możemy zaoferować Klientom atrakcyjną cenowo usługę – jedyną tego typu w kraju– dodał.
Oferta jest dostępna zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych, którzy zawarli lub podpiszą umowę ze Spółkami Obrotu z Grupy PGE na dostawę energii elektrycznej. Warunkiem skorzystania z usług abonamentu jest posiadanie linii telekomunikacyjnej w sieci TPSA.
Do programu ENERGETYCZNE MINUTY można przystąpić do końca tego roku (2008). Decydując się na oferowaną usługę telekomunikacyjną, klienci zachowują swój dotychczasowy numer telefonu, nie ponoszą opłat za rozpoczęcie połączenia, płacą tylko za rzeczywisty czas rozmów. Po wyczerpaniu pakietu minut w abonamencie otrzymują atrakcyjne stawki na dalsze połączenia, zarówno stacjonarne, jak i komórkowe.
Klienci obecnie kupujący energię elektryczną w spółkach wchodzących skład PGE, mogą podpisać umowę na nową usługę w BOK-ach zakładów energetycznych należących do Grupy PGE. Nowi Klienci PGE mogą skorzystać z Programu ENERGETYCZNE MINUTY za pośrednictwem strony internetowej http://www.ofertapge.pl/ oraz infolinii pod numerem 0 801 001 009. Warunkiem skorzystania z oferty jest zmiana sprzedawcy energii na Polską Grupę Energetyczną PGE.
źródło: Exatel