Telekomunikacja Polska i Tele2 w pełni wdrożyły decyzję o wprowadzeniu usługi WLR.
W dniu 23 lutego 2007 r. w siedzibie Urzędu Komunikacji Elektronicznej odbyło się spotkanie z udziałem Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz Tele2 Polska Sp. z o.o. w sprawie podsumowania wdrożenia usługi WLR (Wholesale Line Rental), pozwalającej na zaoferowanie przez Tele2 alternatywnego abonamentu abonentom TP.
Decyzja w tej sprawie została wydana przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w dniu 13 lipca 2006 r., a strony zawarły porozumienie określające harmonogram wdrażania w dniu 18 października 2006 r. Wskutek opóźnienia we wdrażaniu WLR Prezes UKE wydał w dniu 7 listopada 2006 r. zalecenia, zobowiązujące TP do wykonania decyzji w terminie do 7 grudnia 2006 r.
Podczas spotkania w UKE obie strony zadeklarowały zadowolenie z procesu wdrażania Decyzji WLR. TP i Tele2 utworzyły wspólny zespół, w którym uczestniczyli przedstawiciele pionów technicznych i obsługi klientów z obu firm. Ponadto, strony utworzyły platformę informatyczną, umożliwiającą efektywne wdrożenie usługi. Kwestie, które były problematyczne, obie firmy rozwiązały w ramach prac zespołu. Strony nadal usprawniają wzajemną komunikację, w tym także komunikację dotyczącą uszkodzeń, jak również na bieżąco rozwiązują pozostałe problemy, które jednak nie mają wpływu na sprawną obsługę zamówień WLR.
Jak wynika z ustaleń poczynionych na spotkaniu, Telekomunikacja Polska w pełni wywiązała się z zawartego porozumienia, a co za tym idzie z postanowień Decyzji Prezesa UKE. Liczba wniosków złożonych przez Tele2 do TP wyniosła 177 tys. W UKE nie odnotowano skarg abonentów związanych z wdrażaniem WLR, co należy przypisać wzorowej współpracy stron podczas wdrażania Decyzji i Porozumienia.
Prezes UKE dziękuje obu stronom, szczególne jednak podziękowanie należy się zespołowi TP, który wdrażał rozwiązanie nałożone decyzją regulacyjną.
źródło: UKE
News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcejNews Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej