Archiwalne

Pierwszy kontrakt firmy Ericsson na zarządzanie siecią w Kanadzie

28.04.2010


Operator Mobilicity wybrał firmę Ericsson do zarządzania nowopowstałą siecią 3G. Mobilicity może skupić się na przygotowaniu oferty i promowaniu jej na rynku, pozostawiając firmie Ericsson opiekę nad codzienną pracą sieci. Pierwszy kontrakt firmy Ericsson na zarządzanie siecią w Kanadzie, i drugi tak duży kontrakt w Ameryce Północnej.

Mobilicity – operator, który łączy telefonię komórkową z pojęciem prostoty – jest jednym z nowych graczy na rosnącym rynku kanadyjskiej telefonii bezprzewodowej. Operator traktuje pojęcie prostoty na serio – dlatego zdecydował się na podpisanie pięcioletniego kontraktu na zarządzanie siecią 3G. Dzięki temu firma może skupić się na podnoszeniu jakości usług na rzecz swoich klientów. Oznacza to dostarczanie prostych, elastycznych i korzystnych cenowo usług głosowych oraz przesyłania danych w technologii 3G. Sieć docelowo będzie dostępna dla 16 milionów Kanadyjczyków.

Ericsson został wybrany aby zaprojektować i zbudować sieć 3G Mobilicity. Plany przewidują, że sieć wystartuje najpierw w Toronto – na wiosnę. Następnie dostępna będzie w Vancouver, Calgary oraz w Ottawie. Ericsson jako projektant i dostawca sieci był naturalnym partnerem, aby zarządzać codzienną pracą sieci. Firma będzie odpowiedzialna za  oddziały back i front office a także za terenową obsługę sieci.

Dave Dobbin, prezes i CEO firmy Mobilicity powiedział: “Jest wiele zalet tego, że to właśnie Ericsson monitoruje i zarządza naszą siecią 3G. Nikt nie wie, jak robić to lepiej. Jako operator komórkowy low-cost , zależało nam na współpracy z dostawcą najlepszym w swojej klasie, bo tylko taki potrafi dostarczać rozwiązania najbardziej efektywne kosztowo, co pozwala nam się skupić na naszych klientach.”

Sieć 3G Mobilicity będzie zarządzana przez organizację Managed Services firmy Ericsson. Będzie ona odpowiedzialna za dostarczenie klientowi kompetencji operacyjnych oraz wiedzy eksperckiej od razu po jej uruchomieniu.

Loris Zaia, Vice-President and General Manager, Ericsson Canada powiedział: “Bardzo cieszy mnie fakt, ze kolejny operator z północnoamerykańskiego rynku dostrzega zalety współpracy z firmą Ericsson – działalność w skali globalnej oraz wiedzę ekspercką z zakresu zarządzania sieciami operatorów. Ericsson został zaufanym dostawcą usług managed services dla Mobilicity jeszcze przed uruchomieniem sieci 3G.”

źródło: Ericsson

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej