Archiwalne

Pierwszy w Polsce Salon Firmowy Nokia

08.11.2007

Już w piątek 9 listopada 2007 w poznańskim Starym Browarze nastąpi oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce Salonu Firmowego Nokia.

Salon firmowy Nokia to w porównaniu z istniejącymi do tej pory w Polsce autoryzowanymi salonami Nokia zupełnie nowe doznanie. Na odwiedzających będą czekały nietypowe multimedialne rozwiązania i wszechstronna, interaktywna koncepcja sprzedaży. Na klientów, którzy odwiedzą salon Nokia w dniu otwarcia, będą czekały konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

„Salon Firmowy Nokia w Poznaniu jest pierwszym takim sklepem w całej Polsce. Firma Nokia chce zaoferować konsumentom pełną gamę produktów i usług w stylowym wnętrzu. W tym wyjątkowym miejscu klient znajdzie produkty, akcesoria i usługi. Stary Browar w Poznaniu to świetna lokalizacja dla tak unikalnego przedsięwzięcia. Serdecznie wszystkich zapraszamy i życzymy udanej zabawy!” mówi Šárka Baronová, dyrektor marketingu Nokia Poland.

Na osoby, które przyjdą do Salon Firmowego Nokia w piątek 9 listopada czekają wyjątkowe atrakcje. Co godzinę, od 11.00 do 20.00, będzie się tam odbywał konkurs. Konkursowe pytania wraz z odpowiedziami do wyboru pojawią się na sklepowych plazmach. Co godzinę do wygrania telefon Nokia!

Salony firmowe Nokia zaprojektowano specjalnie w taki sposób, aby przybliżyć klientom pełną ofertę – urządzeń, akcesoriów i usług firmy Nokia. Konsumenci samodzielnie poznają wszystkie możliwości wybranych przez siebie sprzętów. Taka forma poznania produktów czy usług ułatwia im dokonanie właściwego zakupu.

Salon firmowy Nokia w Starym Browarze w Poznaniu jest elementem międzynarodowej strategii sprzedaży detalicznej firmy Nokia. Partnerem Nokia w prowadzeniu poznańskiego sklepu jest firma Vobis S.A.

źródło: Nokia

Wiadomości firmowe CEEcloud Services Distribution (Grupa Bakotech) ogłasza nawiązanie współpracy z Kaseya

Na początku kwietnia CEEcloud, spółka należąca do Grupy Bakotech, ogłosiła podpisanie kontraktu z firmą Kaseya – od wielu lat uznawaną za lidera w obszarze kompleksowych rozwiązań IT. To kolejny, bardzo ważny krok dla dystrybutora, podkreślający jego zaangażowanie w konsekwentne rozwijanie oferty usług, które umożliwiają efektywne zarządzanie IT i bezpieczeństwem z jednego miejsca – co w dzisiejszych czasach staje się nie tylko praktyczne, ale wręcz niezbędne. czytaj więcej