Zobacz więcej na Play.pl.
PLAY wprowadza nowy niski abonament PLAY Lajt w wysokości 30 zł miesięcznie.
PLAY wprowadza od 1 czerwca br. nowy abonament. Play Lajt, to nowa wakacyjna oferta, dzięki której Klienci mogą obniżyć swoje miesięczne wydatki na abonament. Play Lajt kosztuje 30 zł miesięcznie.
W ramach abonamentu klient otrzymuje w standardzie:
- za darmo 10 zł ekstra co miesiąc
- zawsze 1 minutę gratis do wszystkich sieci za 2 pełne minuty odebranego połączenia z innych sieci
- MMS w cenie SMSa – w abonamencie od 11 groszy
- multimedialny telefon już za 49 zł
A zatem płacąc jedynie 30zł miesięcznie w Play Lajt, Klient otrzymuje 40 zł na swoje komórkowe wydatki. Pakiet 40 złotych może być wykorzystany na wszystko i do wszystkich, a to oznacza, że w abonamencie klient otrzymuje:
- aż do 82 minut do wszystkich sieci
lub
- do 267 SMSów i MMS-ów do wszystkich sieci
Ceny połączeń rozliczane są w następującej kolejności:
- darmowe minuty uzyskane za połączenia przychodzące (1 minuta gratis za 2 minuty odebranych połączeń z innych sieci)
- minuty wliczone w abonament
- minuty poza pakietem abonamentowym w cenie 49 groszy do wszystkich
Szczegółowy regulamin oferty znajduje się w poniższym załączniku.
Regulamin abonament Play Lajt [pdf ]
PLAY ceny telefonów od 01.06.2007 [pdf]
News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej