Archiwalne

PLAY lojalnościowo z Citibank MasterCard World

18.02.2011

Zobacz więcej na Play.pl.

W dniu 18.02.2011 Play wspólnie z Bankiem Citi Handlowy oraz innymi partnerami uruchamia multipartnerski Program: Citibank MasterCard World.

Przygotowana we współpracy z siedmioma partnerami Karta Kredytowa pozwala na zbieranie punktów w multibrandowym programie lojalnościowym. Posiadacze nowej karty mogą wymieniać zgromadzone Punkty na vouchery na zakup produktów i usług u partnerów programu lub na spłatę części zadłużenia. Dodatkowo klienci zyskują możliwość skorzystania z rabatów, promocji i ofert przygotowanych specjalnie dla nich przez partnerów Programu.

Warunkiem uczestnictwa w Programie jest posiadanie przez Klienta Karty Kredytowej Citibank MasterCard Word, która wydawana jest w placówkach Banku Citi Handlowego.

Warto podkreślić, iż Abonenci Play przystępujący do Programu nie ponoszą żadnych kosztów związanych z wydaniem i użytkowaniem Karty (Standardowa cena to 5 zł w pierwszym roku i 85 zł w kolejnych latach). Wszystkie transakcje bezgotówkowe dokonywane Kartą Kredytową Citibank MasterCard World® premiowane są punktami lojalnościowymi.

KAŻDY ZAKUP KARTĄ: 5 PLN = 1 pkt KAŻDY ZAKUP U PARTNERÓW: 5 PLN = 2 pkt DOKONANIE PIERWSZEJ TRANSAKCJI: 1 000 pkt – wystarczy na doładowania Play Fresh o wartości 40 zł lub 2 bilety do Multikina.

W Play zgromadzone punkty można wymienić na: Doładowania Play Fresh o wartości 10 zł = 250 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 30 zł = 750 pkt Doładowania Play Fresh o wartości 50 zł = 1250 pkt

Katalog nagród wraz z przelicznikiem punktów znajduje się na www.online.citibank.pl/world.

Partnerzy Programu: Play, H&M, Multikino, TUI, Douglas, InterSport, merlin.pl Za obsługę programu, zamówienia nagród odpowiada Citibank – Klientów zgłaszających wszelkie reklamacje szczegółowe pytania nt Programu i jego funkcjonowania należy kierować do organizatora Programu: Infolinia programu Citiphone: 0801 32 24 84 lub 22 692 24 84 · Ponadto zgłoszenia są przyjmowane poprzez Serwis bankowości internetowej Citibank Online, w oddziałach Banku lub pisemnie.

źródło: Play

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Telekonferencje – ten sposób komunikacji zostanie z nami na dłużej!

Żyjemy w czasach telekonferencji. I chociaż wszyscy liczymy na to, że tzw. „odmrożenie gospodarki” nastąpi jak najszybciej i z niecierpliwością czekamy, kiedy wreszcie będzie można umówić się na spotkanie „w realu”, wiemy, że pandemia zmieniła nasz świat już bezpowrotnie. Niektóre rozwiązania, a tele- i wideokonferencje na pewno, zostaną z nami już na zawsze. Bo okazało się, że choć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem nic nie jest w stanie zastąpić, to jednak dzięki telekonferencjom i spotkaniom online, możemy oszczędzać czas i pieniądze oraz efektywniej pracować zdalnie. Dlatego warto inwestować w rozwiązania, które wspierają ten rodzaj komunikacji, aby zapewnić pracownikom jak najwyższy komfort pracy. Dzięki rozwiązaniom tele- i wideokonferencyjnym od Grandstream problemy techniczne nigdy nie staną na przeszkodzie wysokiej skuteczności! czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

News Cloud Technologies udostępni reklamodawcom dane o zainteresowaniach użytkowników smartfonów. Pierwszym klientem Adform

Cloud Technologies będzie dostarczać dane o zachowaniach i zainteresowaniach użytkowników urządzeń mobilnych. Reklamodawcy będą mieli dostęp do informacji pochodzących z 30 krajów na świecie, w tym 50 mln anonimowych profili polskich internautów korzystających ze smartfonów i tabletów. Pierwszym nabywcą mobilnych danych będzie Adform, jedna z największych na świecie firm pośredniczących w sprzedaży reklam w Internecie. czytaj więcej