Zobacz więcej na Play.pl.
Po dwóch miesiącach działalności na rynku, sieć PLAY operatora P4 ma już 100 tys. klientów, a swoje plany sprzedaży na ten rok podwyższył z 500 tys. na 750 tys. klientów.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Play, czwarty operator komórkowy, ogłosił dziś swoje wyniki - po dwóch miesiącach sprzedaży ma już 100 tys. klientów. Do tej pory spółka P4 planowała pozyskanie do końca roku 500 tys. klientów, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe dobre wyniki, operator sieci PLAY podwyższył plany sprzedaży na ten rok do 750 tys. – poinformował Chris Bannister, prezes spółki P4. Poinformował również, ze po 12-tu miesiącach działalności PLAY chce mieć milion klientów.
Sieć PLAY rozpoczynała w marcu br. sprzedaż posiadając 50 punktów w których prowadziła sprzedaż telefonów z aboanamentem, jednak do końca maja będzie już miała 300 salonów, ponieważ przejmuje dotychczasowe punkty sprzedaży Germanos oraz rozwija swoją współpracę z salonami Empik. Do tego posiada już na terenie całej Polski 20000 punktów sprzedaży detalicznej kart pre-paid.
Play podaje, że dziennie dokonuje 10 aktywacji w swoich punktach sprzedaży abonamentowej przy średniej na rynku 3 szt. Będzie mocno promował sprzedaż usług pre-paid.
61 proc. klientów PLAY to użytkownicy kart pre-paid, natomiast pozostałe 39 to użytkownicy abonamentowi, z których więcej niż połowa wybiera abonamenty 100 i 150 zł. Średnio klienci sieci PLAY wydają na połączenia 126,30 zł, a więc dużo więcej niż jest to u innych operatorów (średnia na rynku wg przedstawicieli PLAY to 50 zł).
Profil klienta PLAY to osoba w wieku 25 - 38 lat, mieszkaniec dużego miasta, ze średnim lub wyższym wykształceniem. Średni wiek klienta to 32 lata. 41 proc. regularnie korzysta z darmowego portalu PLAYNET. Wydzwania 244 minut miesięcznie i wysyła 88 SMS-ów.
Nowością, którą chce jeszcze w tym miesiącu przedstawić i wprowadzić PLAY, to wymiana multimedialnego aparatu telefonicznego po 12-tu miesiącach użytkowania. Dotyczyć to będzie wszystkich klientów.
źródło: PLAY, własne