Archiwalne

Play nagradza swoje salony sprzedaży

31.03.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

W dniu 29 marca 2008 odbyła się w Wiśle I-sza Konferencja Sprzedaży PLAY, w której zaproszonymi gośćmi byli wszyscy przedstawiciele sieci sprzedaży firmy (Właściciele i reprezentanci sieci Dealerskiej, sklepów franczyzowych, sklepów własnych a także pracownicy centrali współpracujący bezpośrednio ze sprzedażą).

Jednodniowa konwencja została zorganizowana pod hasłem PLAY Fever i zgromadziła gości z całej Polski. Podczas części konferencyjnej przedstawione zostały ubiegłoroczne wyniki sprzedażowe oraz strategia i plany na rok bieżący.

Wieczorem odbyła się uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostały sklepy, Partnerzy z całej Polski oraz najlepsi pracownicy salonów. Statuetki zostały przyznane m.in. w następujących kategoriach:

Kategoria Zwycięzca
Efektywność Sprzedaży Aktywacje Kielce Tesco
Największa sprzedaż Netia Sim-Card
Największa Sprzedaż Kategorii Obrotowych Izikom Sadyba
Największa sprzedaż nHDTV Romark
DEBIUT ROKU 2007 Selfon
Najlepszy Doradca ADB 2007 Dariusz Boiński
Najlepiej rozwijająca się sieć sprzedaży KiM
Najlepszy salon Sieci Empik Empik Kraków Galeria Krakowska
Najlepszy Salon sieci Arteria Media-Częstochowa
PARTNER ROKU 2007 Wadpol
Najlepszy Sprzedawca Roku 2007 Rafał Typek -Zamość Carrefour

źródło: Play


News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Druk na siatce banerowej mesh z Intprint.pl to skuteczny reklamowo-informacyjny sposób na przyciągnięcie klientów

Druk wielkoformatowy na siatce banerowej umieszczonej na elewacjach, końcach budynków i innych miejscach w celu reklamy usług lub towarów to doskonała okazja marketingowa. Nie ma sobie równych pod względem ochrony konsumentów. W końcu deklarując się w ten sposób, reklamodawca przyciąga dużą liczbę potencjalnych klientów. czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej