Archiwalne

PLAY obniża ceny multimedialnych telefonów 3G

03.08.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 3 sierpnia 2007, PLAY obniża ceny multimedialnych telefonów. Samsung Z370, LG KU800 oraz LG KU250 będą dostępne we wszystkich abonamentach za 1 zł. Obniżce ulegają również ceny trzech innych telefonów.

PLAY przygotował dla swoich klientów specjalną wakacyjną cenę na telefony Samsung Z370 oraz LG KU800. Promocja obowiązuje tylko do końca sierpnia.

Zmianie we wszystkich taryfach uległa cena multimedialnego zestawu Motorola V3xx wraz z zestawem słuchawkowym Bluetooth HT820. Ci Klienci, którzy podpisując umowę w PLAY zdecydują się na abonament 150 zapłacą za ten zestaw tylko 1 zł. Dla pozostałych abonamentów cena tego zestawu będzie wynosić odpowiednio: przy taryfie 100 – 49 zł, przy taryfie 70 – 199 zł, przy taryfie 50 – 399 zł oraz przy najniższej taryfie 30 – 599 zł.

Aby stać się właścicielem stylowego Samsunga SGH-Z630 wystarczy 1 zł w abonamentach 150 oraz 100. W abonamencie 70 cena tego telefonu będzie wynosiła 49 zł, w abonamencie 50 – 149 zł, a w abonamencie 30 – 399 zł.

Fani muzyki będą mogli nabyć multimedialny Sony Ericsson W880i w taryfie 150 za jedyne 199 zł. Zmianie ulega również cena tego telefonu w taryfie 100 i wynosić będzie 299 zł.

Wszystkie telefony, dają dostęp do bogactwa Internetu, umożliwiają słuchanie muzyki, blogowanie, kręcenie filmów i robienie zdjęć wysokiej jakości. Wszystkie telefony wyposażone są w standardzie w dodatkowe karty pamięci.

Z propozycji mogą skorzystać klienci zawierający umowę z siecią PLAY w terminie od 3 sierpnia do wyczerpania zapasów zestawów objętych promocyjnymi warunkami, jednakże nie dłużej niż do końca bieżącego roku.

Regulamin promocji telefonów w PLAY

źródło: PLAY

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Rynek sklepów on-line

W sieci robimy coraz więcej zakupów i oczekujemy, że produkty zakupione przez internet będą tańsze i bardzo często tak jest. Dodatkową formą, która może obniżyć koszt zakupu produktów jest cashback - przeczytaj więcej o tej formie obniżania cen zakupów przez internet. czytaj więcej