Archiwalne

PLAY sponsorem Polskiego Kongresu Reklamy

23.04.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY jest sponsorem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy, który odbędzie się 23 kwietnia 2007 r. Organizatorami kongresu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review.

Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Kreatywność - nowe wyzwanie w zarządzaniu komunikacją marketingową i relacjami z klientem - stąd obecność PLAY - operatora telefonii komórkowej P4, który tworzy nowe standardy w dziedzinie komunikacji i multimediów.

Kongres skierowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za marketing, reklamę, PR i relacje z klientami w firmach, agencjach reklamowych oraz domach mediowych.

„Uczestnicy, organizatorzy oraz goście specjalni kongresu to ludzie, którzy są kreatywni i innowacyjni w myśleniu, planowaniu i działaniu, czyli tacy, do których nam najbliżej. PLAY kieruje się podobną filozofią, dlatego zdecydowaliśmy się sponsorować kongres” - powiedział Jacek Hensler Chief Marketing Manager PLAY.

To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Uroczysta gala odbyła się 19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie.

źródło: PLAY

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej