Archiwalne

PLAY to nowa marka P4

02.02.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Wieczorem 2 lutego 2007, czwarty operator komórkowy P4 zaprezentował markę, pod którą będzie świadczył swoje usługi. Marka ta, to PLAY. Oficjalną stronę internetową, operator umieści pod adresem http://www.playmobile.pl/.

Podczas oficjalnej prezentacji marki, nie zostały ujawnione żadne szczegóły dotyczące oferty, natomiast już wiadomo, że Orange, Era i Plus, będą musiały zmierzyć się z nową marką Play, która będzie mocno promowała rozwiązania multimedialne.

Operator P4 ze swoją marką Play, będzie chciał udowodnić, że jest inną siecią od pozostałych, o czym zresztą już na około godzinę przed oficjalną prezentacją poinformował mailowo swoich beta-testerów, biorących udział w projekcie Nadchodzi4.com, ujawniając im również nazwę marki.

Źródło: własne

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Fibo - nowa marka światłowodowych mediów domowych

DG-Net S.A. wprowadza na rynek telekomunikacyjny markę – FIBO. Nowy operator dostarcza klientom symetryczny Internet światłowodowy 10 Gb/s, telewizję światłowodową w jakości HD oraz usługi mobilne. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej