Archiwalne

PLAY wybiera technologię SAS

06.11.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY wybrał SAS Institute jako strategicznego partnera i dostawcę rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych na bazie własnej, unikalnej na rynku platformy Business Intelligence (SAS®Enterprise Intelligence Platform).

W ramach strategicznej umowy PLAY otrzyma kompleksowe środowisko analityczne i raportowe, wspierające kluczowe procesy podejmowania decyzji w organizacji, w tym pełną paletę rozwiązań SAS w obszarze Customer Intelligence obejmującą m.in. Segmentację, Cross-Sell, Retention oraz zarządzanie bezpośrednią komunikacją marketingową z zastosowaniem SAS®Campaign Management.

Doświadczenie SAS Institute w zakresie zaawansowanej analityki oraz wykorzystania wiedzy o kliencie przyczyni się do wzrostu efektywności procesów sprzedaży usług sieci PLAY, optymalnego dopasowania oferty produktowej oraz efektywnego zarządzania interakcjami z klientem. Rozwiązanie SAS umożliwi również efektywne zarządzanie dystrybucją najnowocześniejszej na rynku oferty usług dodanych, co w istotnym stopniu przyczyni się do wzrostu przychodów z klienta (ARPU) przy zachowaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta.

Dzięki zastosowaniu Platformy BI firmy SAS operator PLAY zoptymalizuje koszty środowiska Business Intelligence oraz zminimalizuje ryzyko związane z integracją rozwiązań od wielu dostawców. W warstwie technologicznej, zintegrowana platforma zapewni jednorodne środowisko do zarządzania i integracji danych. Ze względu na pełną komplementarność i integralność wszystkich elementów Platformy SAS, zadeklarowany przez dostawcę czas realizacji projektu nie ma precedensu pośród wdrożeń złożonych rozwiązań klasy BI na taką skalę.

"Do realizacji hurtowni danych i całościowego środowiska raportowo-analitycznego firmy raportowo-analitycznego firmy wybraliśmy Platformę SAS głównie ze względu na integrację oraz pełną skalowalność oferowanego rozwiązania" - komentuje Jacek Czernuszenko IT and Billing Operations Director w PLAY - "Wdrożenie, które realizujemy na starcie naszej działalności, będzie w pełni obsługiwało rosnącą liczbą klientów i wolumen danych oraz będzie podążać za zmianami naszej organizacji w przyszłości, kiedy osiągniemy zakładany udział w rynku".

„Kompleksowa wiedza o kliencie, dopasowanie oferty do jego konkretnych potrzeb i odpowiedni moment wprowadzania na rynek nowych produktów, to podstawowe czynniki sukcesu rynkowego. Jesteśmy dumni, że firma P4, która w oparciu o najnowocześniejsze technologie tworzy standardy w dziedzinie komunikacji, wybrała rozwiązanie SAS do realizacji zadań o tak krytycznym znaczeniu. Wierzę, że niezawodna technologia SAS oraz nasze globalne doświadczenie w realizacji zaawansowanych projektów informatycznych przyczyni się do dalszych sukcesów rynkowych sieci PLAY.” – powiedziała Alicja Wiecka, Dyrektor Zarządzający SAS Institute.

źródło: Play 

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej