Archiwalne

PLAY wzrósł aż o 50 procent w 2010

15.02.2011

Zobacz więcej na Play.pl.

Ponad 5 milionów klientów Play, dają operatorowi ponad 11% udziału w wysoce konkurencyjnym polskim rynku usług mobilnych.

Głównym motorem sukcesu jest strategia tworzenia ofert w oparciu o założenie dawać klientom zawsze więcej, czego idealnym przykładem jest bardzo konkurencyjna oferta nielimitowanych połączeń w ramach sieci wdrożona na wszystkich platformach usługowych. Jednocześnie PLAY bardzo efektywnie inwestuje w rozwój infrastruktury co umacnia jego przewagę na rynku mobilnego Internetu. Najnowszym projektem infrastrukturalnym jest rozbudowa sieci HSPA+ (4G) na terenie 60% terytorium kraju, co już w drugim kwartale tego roku pozwoli na dostęp do mobilnego Internetu 80% populacji.

Na koniec 2010 roku z usług PLAY korzystało już 5 162 744 klientów co stanowi prawie 50% wzrost bazy klientów w porównaniu z rokiem 2009. W tym 2,237,684 klientów postpaid i 2,925,060 klientów prepaid.

Na koniec roku 2010 ponad 700 tysięcy klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu PLAY ONLINE, co czyni z PLAY jednego z dwóch głównych graczy na tym rynku. PLAY był najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci (65% udzialu w MNP).
Przychody spółki w 2010 również wzrosły niemal o 50% do poziomu ponad 2 miliardy złotych. EBITDA w 2010 wyniosła 419 milionów złotych.

“Znaczny wzrost przychodów i poprawa wyniku EBITDA potwierdzają, że inwestycje, które ponieśliśmy w rozwój usług wyższej wartości opłaciły się, a Play stał się szeroko rozpoznawalną marką kierowaną do aktywnych klientów na polskim rynku”- mówi Jorgen Bang-Jensen, prezes Play „W 2011 r. zamierzamy kontynuować tę strategię świadcząc usługi klientom potrzebującym wysokiej jakości usług transmisji danych zarówno na terenach silnie zurbanizowanych jak i poza nimi”.

PLAY rozpoczął nowy rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G. Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne, o czym świadczy m.in. wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%.

źródło: Play

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

Wiadomości firmowe FIRMOWE BUDŻETY NA IT ZMIENIAJĄ SIĘ DZIĘKI CHMURZE

Tegoroczne budżety firm na infrastrukturę informatyczną ulegną przetasowaniom. Zmaleją nakłady na centra danych (spadek o 3,5 proc. w porównaniu do 2018 roku) oraz urządzenia (spadek o 4,3 proc.). Wzrosną za to wydatki na oprogramowanie firmowe – aż o 9 procent. Jak podejść do planowania budżetów IT na 2020 rok? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacji

Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą IT czytaj więcej