Zobacz więcej na Play.pl.
Play pomimo rynkowej dominacji trzech, powiązanych z europejskimi potentatami, operatorów, zrealizował swoje plany dotyczące pozyskania pierwszego miliona klientów zaledwie w 10 miesięcy od komercyjnego startu.
PLAY z własną siecią liczącą już 1000 nadajników HSDPA skutecznie zmienia zasady dyktowane przez rynkowy oligopol, udowadniając, jak pozytywny wpływ na oczekiwania klientów ma rozwój silnej konkurencji. Wyniki PLAY udowadniają, że technologia 3G jest kluczowym elementem rozwoju polskiego rynku nowych technologii.
„Uzyskanie tak dobrego wyniku było możliwe tylko i wyłącznie dzięki realizacji strategii zakładającej połączenie zalet najnowszych technologii z atrakcyjną cenowo ofertą produktową oczekiwaną przez polskiego klienta. Sukces Play jest wynikiem ciężkiej pracy, pasji i profesjonalizmu pracowników firmy oraz współpracy z najlepszymi partnerami technologicznymi z całego świata. Dynamicznie rozwijająca się polska gospodarka zmienia potrzeby, świadomość i możliwości konsumentów, którzy już dziś oczekują najnowocześniejszych multimedialnych usług telekomunikacyjnych w mocno konkurencyjnej cenie. To strategia PLAY" - podkreśla Chris Bannister Prezes PLAY
Rozwój PLAY jest realizowany wspólnie z chińskimi partnerami biznesowymi, ze szczególnym zaangażowaniem dostawcy infrastruktury sieciowej firmą Huawei, który buduje dla PLAY najnowocześniejszą i najszybszą sieć nadajników HSDPA.
Przy współpracy z firmą Comvers zaimplementował jedną z najbardziej innowacyjnych w Europie platfrom bilingowych, dzięki której klienci w czasie rzeczywistym mogą kontrolować swoje wydatki i konfiguracje usług.
Zaledwie w 10 miesięcy z pomocą producentów telefonów, ze szczególnym uwzględnieniem firmy Samsung, PLAY zmienił polski rynek sprzedaży telefonów komórkowych. Sprzedaż telefonów 3G wzrosła w roku 2007 czterokrotnie w porównaniu z rokiem ubiegłym. PLAY oferuje swoimi klientom ofertę telefonów opartą tylko i wyłącznie o najnowsze modele 3G, pozwalające klientom korzystać z szeregu dodatkowych multimedialnych usług.
Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 450 punktów sprzedaży, z czego 305 salonów to sieć Germanos, przejęta przez PLAY, najbardziej doświadczona sieć dystrybucyjna w kraju pracująca wcześniej dla operatów Era i Orange. Dzięki temu PLAY mógł w ciągu kilku miesięcy zbudować ogólnopolską sieć sprzedaży.
PLAY jest niekwestionowanym liderem w obniżaniu cen roamingu. Jako pierwszy operator w Europie wprowadził tzw. Eurotaryfę. Strategia PLAY „rome like home" zakłada maksymalne obniżenie horrendalnie wysokich stawek roamingowych. Już dziś klienci PLAY podróżujący po krajach strefy Schengen mogą dzwonić do Polski tak tanio, jak w kraju. PLAY jest członkiem międzynarodowej grupy operatorów Mobile Challengers, która w najbliższym czasie ma zamiar zwrócić uwagę Komisji Unijnej na niezwykle wysokie stawki roamingu w transmisji danych.
źródło: Play