Archiwalne

Playhouse Disney od dziś w Telewizji Cyfrowej UPC

01.09.2010


Pierwszy września to dla najmłodszych widzów UPC nie tylko dzień powakacyjnego powrotu do szkoły i przedszkola. Tego dnia UPC jako pierwszy operator telewizji kablowej w Polsce, wprowadza do oferty 24-godzinny kanał Playhouse Disney. Z

 pewnością ucieszy on także rodziców, którzy oczekują dla swoich dzieci rozrywki na najwyższym poziomie. Nowa stacja wchodzi w skład Pakietu Max HD i stanowi 11 kanał dla dzieci dostępny w Telewizji Cyfrowej UPC. Tym samym UPC umacnia swoją pozycję dostawcy oferującego swoim klientom najbogatszy wybór kanałów dla dzieci.

Kanał Playhouse Disney, którego premiera w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC ma miejsce dziś, kierowany jest do dzieci w wieku od 2 do 7 lat oraz ich rodzin. Oferuje on szeroki wybór programów animowanych oraz live-action, które powstały dzięki ponad 80-cio letniemu doświadczeniu Disneya w tworzeniu magii, wzruszających historii oraz postaci. Koncentrują się one na aspekcie edukacyjnym i wspierają rozwój najmłodszych. Ofertę kanału wyróżniają interaktywne postacie oraz angażujące i pobudzające wyobraźnię dzieci historie. Marka Disneya od lat cieszy się zaufaniem rodziców najmłodszych widzów – nie tylko dostarcza im rozrywki, ale także edukuje. Programy takie jak: „Klub Przyjaciół Myszki Miki”, „Złota Rączka”, „Agent Specjalny Oso”, „Imagination Movers” czy „Przystanek Dżungla” łączą w sobie szereg elementów edukacyjnych, takich jak podstawy matematyki, umiejętności językowe, zdrowe odżywianie, zdrowy styl życia oraz umiejętności społeczne.

Playhouse Disney, odniósł już sukces na świecie, jako blok programowy na Disney Channel. Polskim przedszkolakom oraz ich rodzicom i opiekunom do gustu przypadły nadawane na tym bardzo popularnym paśmie programowym, takie programy jak „Klub Przyjaciół Myszki Miki” czy „Złota Rączka”.

Oferta telewizyjna dla dzieci to 11 kanałów dziecięcych i młodzieżowych dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC. Są to: Baby First TV, Boomerang, Cartoon Network, Da Vinci Learning, Disney Channel, Disney XD, JimJam, MiniMini, Nickelodeon, Playhouse Disney, ZigZap.

Okienko UPC
Od 1 do 6 września br. dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający z pakietów analogowych, również będą mogli zapoznać się z kanałem Playhouse Disney. W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci będący w zasięgu Okienka UPC i korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC.

Strefa dla Dzieci w UPC
Kanał Playhouse Disney wzbogaci także Strefę dla dzieci, która ma już w swojej ofercie Disney Channel i Disney XD. Strefa dla Dzieci dostępna jest na kanale 663 w Telewizji Cyfrowej UPC. Dzięki Strefie, możliwy jest jednoczesny podgląd wszystkich programów dziecięcych, a młodzi użytkownicy cyfrowej usługi UPC i ich rodzice, mogą w prosty sposób, za pomocą pilota, nawigować pomiędzy kanałami dziecięcymi i wybierać ulubiony program lub film. Ze Strefy dla dzieci mogą korzystać wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC.

UPC NA ŻĄDANIE dla dzieci
Rozrywka dla dzieci dostępna jest także w UPC NA ŻĄDANIE, gdzie najmłodsi znajdą m. in. kanał DISNEY NA ŻĄDANIE oferujący dostęp do 24 odcinków tak lubianych przez dzieci tytułów jak: „Hannah Montana”, „Słoneczna Sonny” czy „Nie ma to jak statek”. W ofercie dostępne są również znane pozycje Playhouse Disney takie jak: „Klub Przyjaciół Myszki Miki” i „Złota Rączka”. Oferta Disney Channel nie jest jedyną propozycją w UPC NA ŻĄDANIE skierowaną do najmłodszych użytkowników Telewizji Cyfrowej UPC. Młodzi widzowie mogą wybierać spośród ponad 20 pełnometrażowych filmów familijnych, takich jak „Charlie i Fabryka Czekolady”, „Zebra z klasą”, czy przygody Harry’ego Pottera. Ponadto, dostępne są również hity dwóch innych kanałów dziecięcych: JimJam (m.in.: „Bob Budowniczy”, „Strażak Sam”) i Cartoon Network (m.in.: „Atomówki” czy „Laboratorium Dextera”). Aby skorzystać z DISNEY NA ŻADANIE wystarczy nacisnąć czerwony przycisk na pilocie podczas oglądania kanałów Disney Channel, Disney XD, teraz również Playhouse Disney albo wybrać „Kanały na żądanie” po naciśnięciu przycisku ON DEMAND.

Akcja „3x3” – jubileuszowy konkurs dla abonentów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z 3 usług UPC
Nadawca Disney Channel, Disney XD i Playhouse Disney jest sponsorem głównej nagrody w drugiej edycji akcji „3x3” zorganizowanej przez UPC Polska. Program skierowany jest do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, internetu i telefonu. Reguły zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Laureat nagrody głównej otrzyma zestaw multimedialny obejmujący telewizor 42”, odtwarzacz Blu-Ray, kamerę wideo, aparat cyfrowy, a także konsolę PlayStation 3 oraz gry i DVD Disney-a.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej