Polkomtel przekazał informację o problemach w dniu 02.06.2008 z działaniem sieci PLAY.
"2 czerwca 2008 r. w wyniku rutynowych prac, polegających na rekonfiguracji elementów sieciowych, u Klientów P4 Sp. z o.o. zalogowanych w sieci Polkomtel S.A. mogły wystąpić okresowe trudności w wykonywaniu połączeń wychodzących (pozostałe usługi, takie jak m.in. połączenia przychodzące, SMS-y czy MMS-y, realizowane były w sposób prawidłowy).
Jednocześnie informuję, że służby techniczne Polkomtel S.A. rozwiązały ww. problem w ciągu 20 minut od momentu otrzymania zgłoszenia.
Za zaistniałą sytuację i wynikające z niej niedogodności Polkomtel S.A. przeprasza Klientów P4 Sp. z o.o.
Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy sieci Plus"
źródło: Plus
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej