Zobacz więcej na Plus.pl.
Marka Plus jest darzona największym zaufaniem – wynika z badań European Trusted Brands 2009 w kategorii Operator Telefonii Komórkowej. Złota Statuetka Trusted Brand została przekazana największej sieci w Polsce podczas uroczystej Gali w Warszawie w dniu 21 kwietnia br.
Złote Godło i Złota Statuetka przyznane sieci Plus to nagroda oznaczająca największą liczbę otrzymanych głosów oddanych przez spontaniczne i niesugerowane wpisanie w puste pole nazwy marki, która zdaniem respondenta jest najbardziej godna zaufania w danej kategorii branżowej. W kategorii produktu Operator Telefonii Komórkowej Plus otrzymał 34,3% głosów i wyprzedził Erę i Orange (odpowiednio 32,3% i 28,4% głosów). Markę Plus najczęściej wskazywały osoby, które określały się jako aktywne i nowoczesne.
European Trusted Brands to największe badanie konsumenckie w Europie, które już od dziewięciu lat przeprowadza Reader's Digest. Tegoroczna edycja objęła 16 krajów europejskich i 32 kategorie branżowe. W krajach objętych badaniem ankietowani wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla wszystkich krajów oraz w 12 kategoriach lokalnych. Kategoria Operator Telefonii Komórkowej, w której zwycięzcą został Plus, była jedną z kategorii globalnych. Ankiety zrealizowano od sierpnia do września ubiegłego roku metodą pocztową na grupach odzwierciedlających zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów. Wzięło w nich udział 23 287 respondentów, w tym 844 Polaków.
W kategoriach globalnych w polskiej edycji badania Złote Statuetki Trusted Brand 2009 zdobyły też między innymi następujące marki: Volkswagen (samochód), Amica (duże urządzenie AGD), Toshiba (komputer osobisty), Nokia (telefon komórkowy), PKO BP (bank), Visa (karta kredytowa), Canon (aparat fotograficzny/kamera), Orbis Travel (biuro podróży), PZU (towarzystwo ubezpieczeniowe).
źródło: Plus