Archiwalne

Plus najbardziej angażującym telekomem na Facebooku w roku 2013

03.02.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

W rocznym raporcie dotyczącym aktywności marek na Facebooku, Plus okazał się bezkonkrencyjny w kategorii Telekomunikacja.

Fanpage Trends 2013 to raport przygotowany przez firmę badawczą Sotrender podsumowujący aktywności marek na Facebooku w minionym roku. Przy jego tworzeniu brane są pod uwagę wskaźniki ilościowe, jak liczba fanów, a także wskaźniki jakościowe typu zaangażowanie fanów, interaktywność, people talking about (PTAT). Właśnie we wskaźnikach jakościowych Plus nie dał szans konkurencji i w każdym z tych rankingów zajął pierwsze miejsce.

Od początku swej aktywności w mediach społecznościowych Plus przywiązuje dużą wagę by stanowiły one ważne ogniowo w obsłudze i pomocy klientom. Fanpage operatora na Facebooku jest najlepszym w Polsce pod względem odsetka odpowiedzi na posty fanów i odpowiedź znajduje tu aż 95% zapytań.

Właśnie za jakościową obsługę fanów na Facebooku pod koniec ubiegłego roku Plus został wyróżniony certyfikatem Socially Devoted przyznawanym przez międzynarodową firmę badawczą Socialbakres.
Za działania Plusa w mediach społecznościowych odpowiada agencja faceADDICTED.

Link do raportu:
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/2013/telekomunikacja#trends

źródło: Plus

News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?

Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej