Archiwalne

Plus najbardziej angażującym telekomem na Facebooku w roku 2013

03.02.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

W rocznym raporcie dotyczącym aktywności marek na Facebooku, Plus okazał się bezkonkrencyjny w kategorii Telekomunikacja.

Fanpage Trends 2013 to raport przygotowany przez firmę badawczą Sotrender podsumowujący aktywności marek na Facebooku w minionym roku. Przy jego tworzeniu brane są pod uwagę wskaźniki ilościowe, jak liczba fanów, a także wskaźniki jakościowe typu zaangażowanie fanów, interaktywność, people talking about (PTAT). Właśnie we wskaźnikach jakościowych Plus nie dał szans konkurencji i w każdym z tych rankingów zajął pierwsze miejsce.

Od początku swej aktywności w mediach społecznościowych Plus przywiązuje dużą wagę by stanowiły one ważne ogniowo w obsłudze i pomocy klientom. Fanpage operatora na Facebooku jest najlepszym w Polsce pod względem odsetka odpowiedzi na posty fanów i odpowiedź znajduje tu aż 95% zapytań.

Właśnie za jakościową obsługę fanów na Facebooku pod koniec ubiegłego roku Plus został wyróżniony certyfikatem Socially Devoted przyznawanym przez międzynarodową firmę badawczą Socialbakres.
Za działania Plusa w mediach społecznościowych odpowiada agencja faceADDICTED.

Link do raportu:
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/2013/telekomunikacja#trends

źródło: Plus

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej