Zobacz więcej na Plus.pl.
W rocznym raporcie dotyczącym aktywności marek na Facebooku, Plus okazał się bezkonkrencyjny w kategorii Telekomunikacja.
Fanpage Trends 2013 to raport przygotowany przez firmę badawczą Sotrender podsumowujący aktywności marek na Facebooku w minionym roku. Przy jego tworzeniu brane są pod uwagę wskaźniki ilościowe, jak liczba fanów, a także wskaźniki jakościowe typu zaangażowanie fanów, interaktywność, people talking about (PTAT). Właśnie we wskaźnikach jakościowych Plus nie dał szans konkurencji i w każdym z tych rankingów zajął pierwsze miejsce.
Od początku swej aktywności w mediach społecznościowych Plus przywiązuje dużą wagę by stanowiły one ważne ogniowo w obsłudze i pomocy klientom. Fanpage operatora na Facebooku jest najlepszym w Polsce pod względem odsetka odpowiedzi na posty fanów i odpowiedź znajduje tu aż 95% zapytań.
Właśnie za jakościową obsługę fanów na Facebooku pod koniec ubiegłego roku Plus został wyróżniony certyfikatem Socially Devoted przyznawanym przez międzynarodową firmę badawczą Socialbakres.
Za działania Plusa w mediach społecznościowych odpowiada agencja faceADDICTED.
Link do raportu:
http://www.sotrender.pl/fanpage-trends-category/2013/telekomunikacja#trends
źródło: Plus
Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa
W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcejPlus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa
Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcejPlus Plus: Gigabajty od Spider-Mana
Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcejPlus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki
Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcejPlus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcejPlus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa
W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcejPlus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa
Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcejPlus Plus: Gigabajty od Spider-Mana
Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcejPlus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki
Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcejPlus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej