Archiwalne

Plus pomaga na Facebooku wybrać ofertę i rozdaje przy tym nagrody

30.01.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Plus uruchomił na Facebooku systemem spersonalizowanego dopasowywania oferty. To niestandardowe rozwiązanie łączy w sobie rozrywkę w postaci psychotestu, konkurs, w którym można wygrać tablet Prestigio MultiPad 7.0 oraz mechanizm rekomendacji i wsparcia sprzedaży.

Specjalna aplikacja (http://bit.ly/QuizSprawdzOferte) stworzona na profilu Plusa na Facebooku ma pomóc klinetom sieci w prosty i przystępny sposób dobrać ofertę, która najlepiej do nich pasuje i oddaje charakter użytkowania telefonu.

Po wejściu do aplikacji należy rozwiązać krótki quiz dotyczący sposobów spędzania wolnego czasu. Wynikeim quizu jest opis oferty najlepiej pasującej do udzielonych odpowiedzi. Jeżeli klient zostawi swój numer telefonu, to o szczegółach zostanie poinformowany telefonicznie przez konsultanta Plusa, a w nagrodę otrzymuje kody na 15 utworów z Muzodajni. Wsród osób, które dodatkowo odpowiedzą pisemnie na proste pytanie otwarte, raz w miesiącu wybierana jest osoba, która otrzymuje specjalną nagrodę w postaci tabletu Prestigio MultiPad 7.0. Zwycięzaca tego konkursu wybierany jest na podstawie takich kryteriów, jak oryginalność, kreatywność i poprawność językowa.

„Chcieliśmy ułatwić naszym fanom podjęcie decyzji, a także zwrócić uwagę na konkretne oferty, które najbardziej do nich pasują. Przykłaodowo - młodemu, otwartemu człowiekowi, który w smartfonie korzysta przede wszystkim z internetu, a wolny czas lubi spędzać na imprezach z przyjaciółmi, polecimy raczej nowoczesny smartfon z pakietem facebookowym, niż smartfon z zestawem telewizyjnym i darmowymi rozmowami z wybranym numerem.” – mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Plusie, i dodaje – „Cieszymy się, że nasza propozycja spotkał się z tak dużym odzewem i już w ciągu pierwszego miesiąca działania aplikacji skorzystało z niej pięć tysięcy aktywnych użytkowników Facebooka.”

Aplikacja została stworzona we współpracy z agencją faceADDICTED, która odpowiada za obsługę Plusa w mediach społecznościowych.

źródło: Plus

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej

News Marketing zróżnicowany od podstaw - czym jest i jak go zaplanować?

Przemyślana strategia marketingu zróżnicowanego cieszy się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy chcieliby w skuteczny sposób dotrzeć do różnych grup klientów i tym samym zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. W uproszczeniu polega ona na dostosowaniu produktów i komunikacji do specyficznych potrzeb różnych grup klientów, na przykład firma kosmetyczna może proponować krem nawilżający do cery młodej, dojrzałej czy skłonnej do przetłuszczania się. Z tego powodu często można spotkać się z określeniem, że marketing zróżnicowany uwzględnia podział rynku na segmenty, które pozwalają na tworzenie bardziej spersonalizowanych ofert. Warto dowiedzieć się, jakie są najważniejsze zalety takiej strategii i zdecydować, czy okaże się ona godnym uwagi rozwiązaniem dla danego przedsiębiorstwa. czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej