Archiwalne

Plusikowe w Simplusie, czyli nawet potrójne doładowanie

13.01.2011

Zobacz więcej na Plus.pl.

W Simplusie od 12 stycznia do 9 marca br. trwa promocja „Plusikowe”. W ramach oferty za doładowanie konta klienci Simplusa dostają dodatkowe złotówki (nawet do 200 zł!) do wykorzystania na rozmowy i SMS-y do Plusa. Klientom ze stażem do 6 miesięcy ich doładowanie jest podwajane, natomiast Klientom stałym – ze stażem ponad 6 miesięcy, Simplus potraja doładowanie.

Każdy klient doładowujący konto Simplusa za minimum 30 zł. dostaje pakiet złotówek, tzw. Plusikowe, które może przeznaczyć na rozmowy i SMSy z blisko 14 milionami Plusowiczów.

Wartość bonusa uzależniona jest od kwoty doładowania i stażu w sieci. Klienci Simplusa ze stażem do 6 miesięcy mają podwajane doładowanie. Natomiast Klienci ze stażem większym niż 6 miesięcy mają potrajane doładowanie.

Oferta jest dostępna dla nowych i obecnych klientów, we wszystkich taryfach w Simplusie. Szczególnie doceniani są stali klienci Simplusa (ze stażem min. 6 m-cy), którzy korzystają z taryfy Twój Profil – dostaną oni dwukrotnie większy benefit.

Aktywacja oferty jest bezpłatna i zależy od stażu oraz wykorzystywanej taryfy:

  • Klient taryfy Nowy Simplus, Easy lub Team7 aktywuje ofertę kodem *136*11*53#
  • Klient taryfy Twój Profil, którego staż jest krótszy niż 6 miesięcy (180 dni) aktywuje ofertę kodem *136*11*53#
  • Klient taryfy Twój Profil, którego staż wynosi co najmniej 6 miesięcy (180 dni) aktywuje ofertę kodem *136*11*54# (oferta dla stałych klientów).

Wielkość bonusa czyli ilość darmowych złotówek zależy od wielkości doładowań, minimalne doładowanie to 30 zł. Stali klienci, którzy aktywują promocję, mogą otrzymać nawet do 200 zł za doładowanie.

W dowolnym momencie Klient może bezpłatnie sprawdzić okres ważności i wielkości bonusa kodem *121#. Ilość bonusów przyznawanych do zasileń dokonanych w trakcie promocji jest nieograniczona.

Uwaga - klient który w okresie trwania oferty osiągnął staż 6 m-cy (180 dni) może aktywować atrakcyjniejszą ofertę dla stałych klientów, dezaktywując posiadaną już promocję kodem *136*00*53# i aktywować kodem *136*11*54#.

źródło: Plus

News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcej

News Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać

Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.

Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej

News Jak szybko i bezpiecznie doładować telefon?

Istnieją różne sposoby na to, by doładować swój telefon. Sporo opcji oferuje Orange: od tych tradycyjnych, czyli poprzez kupienie doładowania w sklepach i w wyznaczonych punktach, po metody internetowe. Wybierając drugą opcję, możesz wykonać doładowanie z dowolnego miejsca – z domu, szkoły, pracy czy nawet w autobusie. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie wolność i swój czas. Sprawdź, jak doładować konto w Orange przez internet, by było szybko i bezpiecznie. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej