Archiwalne

Poczta Głosowa Extra - Visual Voicemail

24.11.2008

Polska Telefonia Cyfrowa (operator sieci Era) jako pierwszy operator w Polsce wprowadziła nowy typ poczty głosowej.

Z nowego rozwiązania Poczta Głosowa Ekstra klienci sieci Era mogą korzystać od 24 listopada 2008. Aby odsłuchać nagrania nie trzeba już dzwonić na specjalny numer dostępowy. Wszystkie wiadomości są dostarczane bezpośrednio do telefonu użytkownika w formie pliku audio. Informacja o nowych nagraniach jest wyświetlana na ekranie telefonu. Aby je odsłuchać wystarczy wybrać dowolną wiadomość z listy, niezależnie od kolejności ich zostawiania. Pojemność skrzynki odbiorczej obejmuje 50 wiadomości. Abonent jest informowany każdorazowo po jego przekroczeniu.

W ofercie promocyjnej „Taryfa dla iPhone 3G w sieci Era” abonenci otrzymają automatyczną aktywacje Poczty Głosowej Extra, a wszyscy, którzy podpisali umowy promocyjne przed tą datą zostaną poinformowani o możliwości jej aktywowania. Użytkownicy Ci mogą korzystać z oferty bezpłatnie. W dalszej kolejności nowa poczta głosowa będzie udostępniona w modelach telefonów obsługujących funkcję Visual Voicemail (VVM). Planowane jest również wprowadzenie oprogramowania wspomagającego obsługę tej funkcji w pozostałych terminalach.

Po aktywacji usługi Poczta Głosowa Extra pełna jej funkcjonalność będzie dostępna po ustawieniu komunikatu powitalnego i hasła dostępu do skrzynki. Własne powitanie można nagrać bezpośrednio na telefonie. Zostanie ono umieszczone na profilu Poczty Głosowej abonenta w ciągu kilku sekund. Zmiany tego powitania można dokonać dowolną ilość razy bez dodatkowych opłat.

Korzystanie z Poczty Głosowej Extra na terenie Polski jest zwolnione z opłat za przesyłanie danych, a za granicą będzie jedynie obciążone kosztami transferu danych. Domyślnym ustawieniem poczty, jest blokada ściągania wiadomości za granicą. Informacje o nowych wiadomościach, czy też o próbach połączenia się z naszym numerem, zostaną wówczas przesłane w postaci wiadomości SMS.

źródło: Era

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś. czytaj więcej

News Firmowe centrum dowodzenia

Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcej