Archiwalne

“Pokaż swoje drugie ja” – podsumowanie kampanii promocyjnej telefonu MOTOKRZR K1

12.04.2007

W ostatni piątek marca zakończyła się ogólnopolska akcja Motoroli “Pokaż swoje drugie ja”, skierowana do indywidualnych użytkowników. Jej celem było utrwalenie nowoczesnego wizerunku telefonów Motoroli. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupił dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli i między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wysłał SMS z jego numerem IMEI, mógł wygrać lustrzanie szalony MOTOKRZR K1. Każdego dnia do wygrania było 10 telefonów. Zwycięzcy mogli podzielić się tą informacją i swoją radością z wygranej na antenie radia RMF FM.

Przez dwadzieścia dwa dni konkursu napłynęło ponad 26 tysięcy zgłoszeń. Konkurs cieszył się na tyle dużym powodzeniem, że zachęcił uczestników do wielokrotnego udziału – najwytrwalsi wygrali po kilka razy. Łącznie do rąk zwycięzców trafiło 220 lustrzanych telefonów.

Koncepcję i adaptację działań dla Motoroli oraz przeprowadzenie konkursu powierzono agencji PZL, stronę kreatywną opracowało BBDO, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Kampanię wspomagała akcja reklamowa na portalu Onet.pl oraz na falach ogólnopolskiej stacji radiowej RMF FM. Nagłośnienie konkursu wzmocniły działania BTL-owe – w trzy pierwsze weekendy marca w ruchliwych punktach dużych miast można było spotkać jednakowo ubrane pary trzymające lustro – znak rozpoznawczy kampanii “Pokaż swoje drugie ja”.

"Cieszymy się, że wiosenna akcja Motoroli spotkała się z dużym zainteresowaniem. Była ona częścią strategii, której celem jest kreowanie zainteresowania naszą marką i produktami poprzez inne niż reklamowe działania. Od kilku lat regularnie organizujemy promocje konsumenckie, które nie tylko intensyfikują sprzedaż, ale przede wszystkim wzmacniają image Motoroli – marki aktywnej, nastawionej na podkreślanie osobowości użytkowników naszych telefonów" - mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Telefon MOTOKRZR K1 ma wygodną, grawerowaną klawiaturę oraz unikalne wykończenie kombinację utwardzanego szkła, magnezu i chromu. Urządzenie przyciąga wzrok niebieskim, metalicznym kolorem. Ponadto wewnątrz, kryje się wiele przydatnych i prostych w obsłudze funkcji, np. odtwarzacz MP3, plików wideo MPEG4 czy 2-megapikselowy aparat.

źródło: Motorola

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

News 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!

Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcej

News Jak wybrać laptop do firmy?

Laptop do firmy powinien być przede wszystkim wydajny, kompatybilny z peryferiami oraz wygodny w użytkowaniu. Jeżeli będziemy z niego korzystać również podczas potkań z klientami, a nie tylko przy własnym biurku, taki sprzęt powinien również odpowiednio dobrze wyglądać. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej