Archiwalne

Pół miliona klientów Grupy TP wybrało ekologiczną fakturę

11.05.2010


Już ponad pół miliona klientów TP i Orange zdecydowało się zrezygnować z papierowego rachunku na rzecz jego bardziej ekologicznej - elektronicznej wersji.

Faktura w wersji elektronicznej to wygodne i praktyczne rozwiązanie - zawsze dociera na czas, pozwala lepiej zaplanować wydatki. Rezygnując z papierowego dokumentu pomagamy też chronić środowisko. Te zalety doceniło już ponad 500 tysięcy klientów Grupy TP - z ekofaktury Orange korzysta już niemal 400 tysięcy klientów, a z faktury elektronicznej TP - blisko 110 tysięcy.

Dodatkowa zachęta dla klientów Grupy TP do skorzystania z ekologicznej faktury to punkty w programie PAYBACK: wszyscy klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę TP lub ekofakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK.

TP wprowadziła możliwość zamiany papierowej faktury na fakturę elektroniczną pod koniec 2007 roku. Faktura elektroniczna TP ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Spełnia wszystkie wymogi prawa podatkowego, pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym. Klient otrzymuje ją mailem lub na konto na portalu tp.

E- fakturę TP należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.

Z kolei klienci Orange, którzy mają konto na portalu www.orange.pl mogą korzystać z  ekofaktury, czyli elektronicznego obrazu faktury pozwalającego sprawdzić wysokość rachunku, termin zapłaty i numer konta. To doskonałe rozwiązanie zwłaszcza dla tych klientów, którym nie jest potrzebna faktura - nie korzystają z ulg i nie potrzebują faktury, by rozliczyć się z urzędem skarbowym. Jeśli jednak okaże się, że faktura VAT jest klientowi potrzebna, np. do rozliczenia rocznego za internet, może je otrzymać za wybrany okres np. cały rok, w jednej przesyłce.

źródło: TPSA

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Dlaczego Shopware zdobywa popularność?

Szukasz ciekawej alternatywy dla Magento i Prestashop? W takim razie zwróć uwagę na Shopware. Przez wiele lat platforma e-commerce koncentrowała się na rynkach niemieckojęzycznych, dziś zyskuje międzynarodową popularność. Obecnie korzysta z niej ponad 200 tys. sklepów. Sprawdź, jakie funkcje platformy przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej