Archiwalne

Pół miliona klientów Grupy TP wybrało ekologiczną fakturę

11.05.2010


Już ponad pół miliona klientów TP i Orange zdecydowało się zrezygnować z papierowego rachunku na rzecz jego bardziej ekologicznej - elektronicznej wersji.

Faktura w wersji elektronicznej to wygodne i praktyczne rozwiązanie - zawsze dociera na czas, pozwala lepiej zaplanować wydatki. Rezygnując z papierowego dokumentu pomagamy też chronić środowisko. Te zalety doceniło już ponad 500 tysięcy klientów Grupy TP - z ekofaktury Orange korzysta już niemal 400 tysięcy klientów, a z faktury elektronicznej TP - blisko 110 tysięcy.

Dodatkowa zachęta dla klientów Grupy TP do skorzystania z ekologicznej faktury to punkty w programie PAYBACK: wszyscy klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę TP lub ekofakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK.

TP wprowadziła możliwość zamiany papierowej faktury na fakturę elektroniczną pod koniec 2007 roku. Faktura elektroniczna TP ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Spełnia wszystkie wymogi prawa podatkowego, pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym. Jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym. Klient otrzymuje ją mailem lub na konto na portalu tp.

E- fakturę TP należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.

Z kolei klienci Orange, którzy mają konto na portalu www.orange.pl mogą korzystać z  ekofaktury, czyli elektronicznego obrazu faktury pozwalającego sprawdzić wysokość rachunku, termin zapłaty i numer konta. To doskonałe rozwiązanie zwłaszcza dla tych klientów, którym nie jest potrzebna faktura - nie korzystają z ulg i nie potrzebują faktury, by rozliczyć się z urzędem skarbowym. Jeśli jednak okaże się, że faktura VAT jest klientowi potrzebna, np. do rozliczenia rocznego za internet, może je otrzymać za wybrany okres np. cały rok, w jednej przesyłce.

źródło: TPSA

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Netia Netia: światłowód w domach jednorodzinnych

Netia wprowadza nową ofertę światłowodowego dostępu do internetu do 900 Mb/s i pakietów z TV dla mieszkańców domów jednorodzinnych. Nowe oferty są dostępne również z rabatem smartDOM dla klientów Grupy Cyfrowy Polsat, której Netia jest częścią. czytaj więcej