FreecoNet - platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm – uruchomił obsługę połączeń alarmowych i wprowadził nowe funkcje. Ulepszono system pomocy, który znacznie przyspiesza obsługę użytkowników na wypadek problemów technicznych.
Do tej pory na numery alarmowe mogli dzwonić użytkownicy FreecoNet, którzy – jako abonenci tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych - zarejestrowali posiadany numer telefonu we FreecoNet. W zależności od konfiguracji, połączenia wychodzące były kierowane z reguły przez FreecoNet (drogą VoIP), natomiast alarmowe – tradycyjnym łączem telefonicznym (w technologii PSTN). Obecnie połączenia alarmowe są dostępne także dla tych użytkowników, którzy nie korzystają z usług tradycyjnych operatorów, ale zarejestrowali się we FreecoNet i pobrali swój numer telefonu z TelAreny – modułu FreecoNet.
„Przez wiele miesięcy prowadziliśmy intensywne prace zmierzające do wprowadzenia obsługi połączeń alarmowych na platformie FreecoNet dla wszystkich użytkowników. Obecnie każdy za pośrednictwem naszej platformy może dzwonić na numery alarmowe, niezależnie od sposobu korzystania z FreecoNet. Coraz więcej osób rezygnuje z usług tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, wysokiego abonamentu i opłat za połączenie telefoniczne na rzecz tańszych operatorów VoIP. We FreecoNet mają gwarantowane rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach na rynku, a teraz również połączenia alarmowe. Dodatkowo rozbudowaliśmy też dostępne we FreecoNet funkcje, m.in. o ulepszony system pomocy” – mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Dla sprawniejszej obsługi użytkowników FreecoNet, wprowadzone zostały zmiany w zakładce „Pomoc” panelu użytkownika FreecoNet. Pojawiło się więcej bardziej szczegółowych materiałów instruktażowych dotyczących konfiguracji konta we FreecoNet czy urządzeń VoIP, np. bramek i routerów. Jeśli mimo tego użytkownik napotka na jakieś problemy, może z poziomu danego wątku wysłać zapytanie do pomocy technicznej FreecoNet. W ten sposób Biuro Obsługi Klienta FreecoNet może szybciej reagować na zgłoszony problem – otrzymuje informację, w jakim dziale Pomocy znajduje się użytkownik, a co za tym idzie, na jakim etapie konfiguracji usługi wystąpił problem. W swoich panelach użytkownicy FreecoNet mogą zauważyć także kilka innych usprawnień, dotyczących przede wszystkim usług dodanych.
„Uruchomiliśmy podgląd konfiguracji usług przy definiowaniu komunikatu głosowego, dzięki czemu użytkownik nie musi wracać na poprzednią stronę by upewnić się, jak usługa jest skonfigurowana. W sekcji dotyczącej płatności dodaliśmy grupowanie wszystkich transakcji. Natomiast usługa „Warunek” - umożliwiającą przełączenie przychodzącej rozmowy na konto FreecoNet lub inną usługę - jest już dostępna w dwóch wersjach: zaawansowanej oraz uproszczonej i tym sposobem jej konfiguracja stała się bezproblemowa. Inżynierowie FreecoNet bez przerwy pracują nad kolejnymi nowościami, które usprawniają działanie platformy, a zarazem ułatwiają korzystanie z jej możliwości. Już wkrótce poinformujemy o kolejnych innowacjach dla użytkowników FreecoNet” – dodaje Jan Wyrwiński.
źródło: FreecoNet
News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejNews Xiaomi 14T - topowa specyfikacja i zaawansowane funkcje
Premiera jednych z najbardziej oczekiwanych smartfonów roku – Xiaomi 14T oraz jego mocniejszego brata, Xiaomi 14T Pro, miała miejsce 26 września. Dziś przyjrzymy się bliżej specyfikacji tańszego modelu, czyli Xiaomi 14T. Jeśli szukasz urządzenia, które łączy w sobie elegancki design, potężne podzespoły i innowacyjne rozwiązania technologiczne, to ten artykuł jest dla Ciebie. Odkryjmy razem, co sprawia, że Xiaomi 14T jest tak wyjątkowy! czytaj więcejNews 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025
Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcejNews Jaki smartwatch 2024? Jaki smartwach wybrać?
Smartwatche, takie jak Apple Watch Series 9 i inne, stają się nie tylko popularnym gadżetem, ale także rozwiązaniem wspomagających nas w naszych codziennych, obowiązkach, chociażby za pomocą płatności zbliżeniowych. Dlatego też, ważnym staje się pytanie - jaki smartwatch wybrać w 2024 roku? W dalszej części artykułu postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.
- Inteligentny zegarek do mierzenia aktywności fizycznej
- Jaki smartwatch damski wybrać?
- Jaki smartwatch 2024 - czym powinien się charakteryzować?
- Ranking smartwatchy - najlepsze źródło informacji o smartwatchach