Archiwalne

Połączenia alarmowe i nowe funkcje we FreecoNet

21.08.2008

FreecoNet - platforma telekomunikacyjna dla użytkowników indywidualnych i małych firm – uruchomił obsługę połączeń alarmowych i wprowadził nowe funkcje. Ulepszono system pomocy, który znacznie przyspiesza obsługę użytkowników na wypadek problemów technicznych.

Do tej pory na numery alarmowe mogli dzwonić użytkownicy FreecoNet, którzy – jako abonenci tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych - zarejestrowali posiadany numer telefonu we FreecoNet. W zależności od konfiguracji, połączenia wychodzące były kierowane z reguły przez FreecoNet (drogą VoIP), natomiast alarmowe – tradycyjnym łączem telefonicznym (w technologii PSTN). Obecnie połączenia alarmowe są dostępne także dla tych użytkowników, którzy nie korzystają z usług tradycyjnych operatorów, ale zarejestrowali się we FreecoNet i pobrali swój numer telefonu z TelAreny – modułu FreecoNet.

„Przez wiele miesięcy prowadziliśmy intensywne prace zmierzające do wprowadzenia obsługi połączeń alarmowych na platformie FreecoNet dla wszystkich użytkowników. Obecnie każdy za pośrednictwem naszej platformy może dzwonić na numery alarmowe, niezależnie od sposobu korzystania z FreecoNet. Coraz więcej osób rezygnuje z usług tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, wysokiego abonamentu i opłat za połączenie telefoniczne na rzecz tańszych operatorów VoIP. We FreecoNet mają gwarantowane rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach na rynku, a teraz również połączenia alarmowe. Dodatkowo rozbudowaliśmy też dostępne we FreecoNet funkcje, m.in. o ulepszony system pomocy” – mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

Dla sprawniejszej obsługi użytkowników FreecoNet, wprowadzone zostały zmiany w zakładce „Pomoc” panelu użytkownika FreecoNet. Pojawiło się więcej bardziej szczegółowych materiałów instruktażowych dotyczących konfiguracji konta we FreecoNet czy urządzeń VoIP, np. bramek i routerów. Jeśli mimo tego użytkownik napotka na jakieś problemy, może z poziomu danego wątku wysłać zapytanie do pomocy technicznej FreecoNet. W ten sposób Biuro Obsługi Klienta FreecoNet może szybciej reagować na zgłoszony problem – otrzymuje informację, w jakim dziale Pomocy znajduje się użytkownik, a co za tym idzie, na jakim etapie konfiguracji usługi wystąpił problem. W swoich panelach użytkownicy FreecoNet mogą zauważyć także kilka innych usprawnień, dotyczących przede wszystkim usług dodanych.

„Uruchomiliśmy podgląd konfiguracji usług przy definiowaniu komunikatu głosowego, dzięki czemu użytkownik nie musi wracać na poprzednią stronę by upewnić się, jak usługa jest skonfigurowana. W sekcji dotyczącej płatności dodaliśmy grupowanie wszystkich transakcji. Natomiast usługa „Warunek” - umożliwiającą przełączenie przychodzącej rozmowy na konto FreecoNet lub inną usługę - jest już dostępna w dwóch wersjach: zaawansowanej oraz uproszczonej i tym sposobem jej konfiguracja stała się bezproblemowa. Inżynierowie FreecoNet bez przerwy pracują nad kolejnymi nowościami, które usprawniają działanie platformy, a zarazem ułatwiają korzystanie z jej możliwości. Już wkrótce poinformujemy o kolejnych innowacjach dla użytkowników FreecoNet” – dodaje Jan Wyrwiński.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

News Narzędzia do projektowania 3D – zautomatyzowana budowa szaf sterowniczych i rozdzielnic

Szafy sterownicze to element automatyki umożliwiający wdrażanie nowoczesnej koncepcji przemysłu 4.0 w wielu branżach, od automatyki budynku po automatyzację innych procesów przemysłowych. Budowa sterowników kontrolujących funkcjonowanie urządzeń coraz częściej wymaga indywidualnego podejścia. Nowe technologie i bezprzewodowa komunikacja pozwoliły na odejście od koncentracji układów sterowania w centralach integrujących wszystkie moduły. Zamiast tego obecnie dużo częściej stawia się na budowę szaf sterowniczych, automatyzujących funkcjonowanie poszczególnych urządzeń lub układów. czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

News Co należy wziąć pod uwagę decydując się na zakup macierzy dyskowej lub serwera NAS?

Macierze dyskowe poprawiają bezpieczeństwo i szybkość zapisu danych. Rozwiązanie sprawdza się szczególnie w połączeniu z serwerami. Jak dopasować odpowiednie parametry techniczne? Na co zwrócić uwagę, decydując się na taki sprzęt? Przeczytaj nasze porady. czytaj więcej