W ramach nowej kampanii firma Sferia wprowadza promocję „Z Polecenia”. Osoby polecające usługi telefoniczne operatora mogą otrzymać w promocji abonament już od złotówki lub rabat na abonament w wysokości 50%.
Promocja trwa w dniach od 15 lutego do 31 marca włącznie. W tym czasie osoba, która wykupi usługę telefoniczną w sieci Sferia otrzyma dwa kupony. Pierwszy z nich upoważnia do skorzystania z promocyjnego abonamentu już od złotówki. Drugi zaś pozwala zredukować koszty opłaty abonamentowej o 50%. W obu przypadkach czas trwania ulgi wynosi miesiąc.
Zasada promocji jest bardzo prosta. Osoba, która poleci usługę przekazuje jeden kupon osobie, której poleciła usługi Sferii. W przypadku podpisania przez nią umowy, osoba polecająca otrzymuje abonament promocyjny lub rabat.
W przypadku kiedy polecający przekaże dwa kupony w pierwszej kolejności naliczany jest abonament promocyjny, a w następnym okresie rozliczeniowym rabat 50%. Kupony ważne są 90 dni od daty podpisania umowy abonenckiej przez polecającego.
Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie promocji.
źródło: Sferia
News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?
Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcejNews Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej