Zobacz więcej na Plus.pl.
Polkomtel został strategicznym partnerem Freebee, jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się startupów w Polsce. Dzięki temu Freebee stanie się jedną z najsilniejszych marek oferujących rozwiązania lojalnościowe na polskim rynku.
Freebee to startup oparty o technologie mobilne oraz kartę plastikową, który konsekwentnie zmienia oblicze programów lojalnościowych, wzbogacając je o regułę wzajemności. Razem z Freebee lokalne firmy tworzą własne, dostosowane do potrzeb Programy Wzajemnościowe, dzięki którym mogą budować autentyczną, partnerską relację ze swoimi klientami, realizując przy tym własne cele biznesowe. Dzięki Freebee klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody jakie lubią, związane z charakterem ich ulubionych miejsc, często niedostępne nigdzie indziej. Swoje Freebee prowadzi już prawie 500 miejsc z kilkunastu różnych branż (restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie) – każde na własnych zasadach, ale zawsze w oparciu o ideę wzajemności, która oznacza partnerskie traktowanie klienta.
„Tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie 10. kawy niekoniecznie chce już tylko 11. gratis. Dlatego powstało Freebee.” – mówi Michał Niemczycki, Wiceprezes Zarządu New Media Ventures Sp. z o.o. właściciela Freebee. – „Każdy program Freebee oparty jest na idei wzajemności, czyli budowany jest w taki sposób, aby relacje między klientem, a firmą były zrównoważone. Dotychczasowy model lojalnościowy zakłada, że to głównie klient jest lojalny wobec danej marki. Wzajemność, przeciwnie, opiera się na dwustronnej relacji, sprawiedliwej wymianie – klienci odwiedzają dane miejsca, spędzają w nich czas, robią zakupy, a firmy szybko odwzajemniają im się miłymi gestami i dopasowanymi nagrodami. Oznacza to, że w każdym programie Freebee nagrody muszą być w zasięgu ręki, związane z ofertą danego miejsca. Dbamy też o to, aby była choć jedna nagroda niestandardowa, relacyjna, która pozwala klientowi przeżyć unikalne doświadczenie związane z marką i wyrażające charakter danej firmy. Na przykład warszawska restauracja AIOLI daje możliwość skomponowania własnej pizzy – danie na tydzień zostaje umieszczone w menu, a jego pomysłodawca zarabia 1 zł od każdego zamówienia. W Księgarni Baczyńskiego klient może zostać bohaterem książki, a w Pizzerii Don Corleone w Kwidzynie być obsługiwanym w pierwszej kolejności, niczym prawdziwy szef mafii.”
Piotr Skrzypczak, Dyrektor Departamentu Zarządzania Bazą w Polkomtel Sp. z o.o. podkreśla – „Współpraca z Freebee to dobry krok dla firmy Polkomtel: rozwija ofertę dla klientów i stanowi kolejny element budowania konkurencyjności i przewagi na rynku. Szukaliśmy czegoś innowacyjnego, świeżego, co wprowadziłoby nowatorski element do budowania naszej relacji z klientami. I wtedy pojawiło się Freebee ze swoim pomysłem. Spodobał nam się model biznesowy. Koncepcja podejścia do klienta na zasadzie wzajemności jest czymś więcej, niż tradycyjne poszukiwanie lojalności w relacjach. Zastosowanie technologii mobilnej w tego typu programie doskonale wkomponowuje się w profil działalności Plusa.”
Freebee będzie stanowić nowy kanał komunikacji z klientami Plusa. Dzięki strategicznemu partnerstwu, Plus dotrze do partnerów startupu ze swoimi usługami i ofertą. Stworzy również dodatkowe pole do upowszechniania oferowanej przez siebie technologii LTE – Freebee już teraz udostępnia Wi-Fi z Internetem Plusa w lokalizacjach wybranych partnerów.
Dzięki partnerstwu z Polkomtelem, Freebee dołączy do portfolio produktów Plus dla Firm. Promocja wspólnych produktów będzie przekładać się na wzmocnienie rozpoznawalności marki Freebee wśród konsumentów.
Dalsze kroki współpracy Polkomtel Sp. z o.o. i Freebee zostaną przedstawione już wkrótce.
źródło: Plus
Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa
W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcejPlus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa
Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcejPlus Plus: Gigabajty od Spider-Mana
Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcejPlus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki
Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcejPlus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcejPlus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa
W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcejPlus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa
Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcejPlus Plus: Gigabajty od Spider-Mana
Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcejPlus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki
Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcejPlus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej