Polkomtel S.A. zamknął pierwsze półrocze 2007 r. korzystnymi wynikami finansowymi, które pozwalają na optymistyczne prognozy rozwoju Spółki i dalsze umacnianie jej pozycji na rynku. Konsekwentna realizacja strategii polegającej na zwiększeniu efektywności biznesowej po raz kolejny doprowadziła do redukcji kosztów finansowych i optymalizacji wyników operacyjnych oraz do dynamicznego wzrostu liczby klientów.
Z sieci Plus korzysta już 13 milionów użytkowników. Na koniec II kwartału br. łączna liczba klientów Plusa była o 2,5 mln wyższa niż przed rokiem, co stanowi wzrost o 24%. Przyrost ten miał miejsce zarówno wśród klientów bez kontraktu, gdzie wyniósł powyżej 1,5 mln użytkowników (+26%), jak i na rynku klientów z kontraktem, których liczba wzrosła w porównaniu z I półroczem ubiegłego roku o ponad 900 tys. (+21%).
„Wyniki uzyskane przez Polkomtel w pierwszych sześciu miesiącach tego roku są potwierdzeniem coraz silniejszej pozycji firmy na rynku – powiedział Adam Glapiński, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel SA. – Biorąc pod uwagę wysoką jakość i konkurencyjność naszych usług, których potwierdzeniem jest dynamiczny przyrost bazy klientów sieci, nie widzę żadnych zagrożeń, aby Spółka na koniec roku osiągnęła jeszcze lepsze wyniki i zajęła jeszcze wyższą pozycję wśród operatorów obecnych na rynku.”
Wzrost bazy, wsparty prowadzonym w Spółce programem oszczędnościowym, umożliwił znaczącą poprawę głównych parametrów finansowych. W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego przychód Spółki zwiększył się o 6,1%, osiągając poziom 3 758,8 mln zł. Zysk netto Polkomtel SA w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniósł 631,4 mln zł, czyli był wyższy o 24,6% niż w odpowiednim okresie 2006 r. EBIDTA osiągnęła na koniec I półrocza br. wartość 1 362,7 mln zł, co oznacza wzrost o 15,3% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
„Realizując nasz nadrzędny cel, jakim jest stałe podnoszenie wartości Spółki, będziemy dalej poszerzać ofertę naszej sieci o kolejne atrakcyjne produkty i usługi, starając się utrzymać zaufanie i lojalność klientów – powiedział Adam Glapiński. – Wysoki standard świadczonych przez nas usług, właściwie ukierunkowane inwestycje i efektywne gospodarowanie zasobami finansowymi to priorytety naszej aktywności w zakresie wszystkich marek oferowanych przez sieć Plus.”
źródło: Polkomtel
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej