Zobacz więcej na Plus.pl.
Podczas wczorajszej uroczystej Gali Impactor firma Polkomtel S.A., operator sieci Plus, otrzymała nagrodę polskiego przemysłu mediowego i reklamowego - Impactor 2008 jako Najbardziej Podziwiany Reklamodawca minionego roku.
Kapituła nagrody przyznała wyróżnienie firmie za: „Nowatorski na polskim rynku produkt - produkt o potencjale dla reklamodawców i wartości dodanej dla konsumentów; skuteczne kreowanie nowego wizerunku, co przekłada się na wyniki sprzedaży; za nieszablonowe kreacje; kreatywność i świeże podejście do reklamy z wykorzystaniem wszystkich mediów. Reklamy Polkomtela są klasą samą w sobie, a reklamy Mix-Plusa czy Muzodajni to prawdziwa ozdoba niejednego breaku, do tego świetne spoty z kabaretem Mumio”.
Nagrodę w imieniu Polkomtel SA odebrała Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, która powiedziała: „Ostatnie dwa lata to dla Plusa czas budowania wizerunku marki dowcipnej, przyjacielskiej i takiej, z którą chce się zaprzyjaźnić, takiej, z którą Razem lepiej. Złożyły się na to nie tylko znane już wszystkim kampanie z udziałem Mumio, ale również wprowadzona w tym roku na rynek nowa marka dla młodzieży 36,6 oraz odświeżony Simplus i jego hity filmowe. W czasach tak dużej konkurencji w mediach coraz ważniejsza jest wyróżnialność w bloku reklamowym, a także poszukiwanie nowych, nieznanych jeszcze form komunikacji z konsumentem. W Plusie wierzymy w inteligentny i zabawny flirt z odbiorcą i cieszymy się, że jest to doceniane zarówno przez samych konsumentów, jak i przez naszą branżę, o czym świadczą nagrody takie jak Impactor”.
Impactory otrzymują osoby i firmy, które swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzają szczególny podziw i szacunek. Wyboru dokonuje Akademia Mediów i Reklamy. Nad poprawnością głosowania czuwa Firma Doradcza KPMG.
źródło: Plus