Archiwalne

Polskie Centrum Nadzoru i Zarządzania Sieci firmy Ericsson z globalnym certyfikatem

16.01.2008

Ericsson Global Service Delivery Centre (GSDC) przyznał polskiemu Centrum Nadzoru i Zarządzania Sieci (Network Operation Centre „NOC”) Global NOC Certificate. Polskie Centrum jest ósmym na świecie centrum operacyjnym posiadającym ten certyfikat i jednocześnie największym obsługującym sieci stacjonarne.

Network Operation Centre (NOC) prowadzony przez firmę Ericsson utrzymuje i zarządza siecią telekomunikacyjną Netii od lipca 2006. Centrum jest odpowiedzialne za monitorowanie sieci i jej poprawne funkcjonowanie. Wszystkie działania wykonywane są zgodnie z ustalonymi procedurami, które pozwalają na uzyskanie dużej niezawodności i maksymalne skrócenie czasu usunięcia awarii.

Ericsson w Polsce realizuje zadania poprzez NOC zlokalizowany w Warszawie oraz znajdujące się w Katowicach Centrum Koordynacji Zleceń Abonenckich. Nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci klienta czuwa blisko 180 osób.

„Ericsson Global NOC Certificate to szczególne wyróżnienie świadczące tym, że prowadzone przez nas centrum operacyjne jest dobrze przygotowane do utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi klientów z całego świata. Ponad rok ciężko pracowaliśmy dopasowując nasze działania do międzynarodowych standardów. Cieszymy się, że w tak szybkim czasie udało nam się uzyskać certyfikat, dzięki któremu NOC może rozwijać się jeszcze dynamiczniej niż dotychczas. Już wkrótce nasi specjaliści będą obsługiwać sieci operatorów z innych krajów, gdzie Ericsson odpowiada za utrzymanie i zarządzanie zasobami sieciowymi. Przewidujemy, że w tym obszarze dwukrotnie zwiększymy zatrudnienie w ciągu najbliższych 12 miesięcy” – powiedział Jacek Wasilewski, wiceprezes firmy Ericsson w Polsce.

źródło: Ericsson

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Potężne możliwości i zaawansowane bezpieczeństwo: Seria przełączników sieciowych warstwy 2+ i warstwy 3 oraz przełączniki agregacyjne warstwy 3 od Grandstream

W ciągu ostatnich kilku lat portfolio produktów Grandstream sukcesywnie poszerza się, aby oferować instalatorom i decydentom IT możliwość tworzenia kompleksowej infrastruktury IT opartej na telefonii IP, centralach IP PBX, urządzeniach do zarządzania obiektami, sprzęcie WiFi i wielu innych rozwiązaniach. Nasze przełączniki zyskują coraz większe uznanie wśród użytkowników, umożliwiając małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom budowanie skalowalnych, bezpiecznych, wydajnych i inteligentnych sieci biznesowych dostępnych z chmury. czytaj więcej

News Czy warto zlecić audyt informatyczny w firmie?

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie technologicznym, sprawne zarządzanie zasobami IT jest niezbędne dla większości przedsiębiorstw. Przeprowadzanie audytów systemów informatycznych służy ocenie obecnego stanu tych zasobów oraz wykrywaniu potencjalnych zagrożeń i możliwości ich usprawnienia. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest audyt IT, jakie ma znaczenie i jak może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy. czytaj więcej