Archiwalne

Polskie szkoły zwycięzcami konkursu INSAFE

12.02.2007

Wśród zwycięzców ogólnoeuropejskiego konkursu zorganizowanego przez INSAFE z okazji obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu znalazły się 2 polskie szkoły, w tym jedna - Gimnazjum Nr 6 w Żorach - odbierze nagrodę sponsorowaną przez UPC za wygraną w kategorii "Siła obrazu".

6 lutego br. Viviane Reding, Komisarz Unijny ds. Społeczeństwa Informacyjnego i Mediów otworzyła Blogaton 2007 ogłaszając zwycięskie drużyny szkół w 4 kategoriach konkursu: „E-prywatność”, „Netykieta”, „Siła obrazu” oraz „Innowacyjność”.

Uczestnicy konkursu Dnia Bezpiecznego Internetu 2007 przez trzy miesiące pokonywali bariery geograficzne za pomocą technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT). Szkoły pracowały razem nad projektami w jednym z trzech tematów: „E-prywatność”, „Netykieta” i „Siła obrazu”. Na początku lutego szkoły zamieściły swoje prace w internecie, na stronie Blogatonu 2007, światowego blogu-maratonu, który obiegł świat od wschodu do zachodu w Dniu Bezpiecznego Internetu.

Nagroda w kategorii „E-prywatność”: Zespół Szkół Handlowo-Ekonomicznych w Białymstoku razem z bułgarską szkołą PGGPT "Nikola Vaptsarov" wygrały w kategorii „E-prywatność” za pracę pod tytułem “Nowoczesne narzędzia komunikacji – za i przeciw naszej prywatności” (“Modern communication tools - for and against our privacy”).

Nagroda w kategorii „Netykieta”: Grecka szkoła Athens College oraz czeska szkoła ZS TGM Mnichovice otrzymały nagrodę za projekt transponujący tradycyjne wartości do cyber-świata pt. „E-wartości’ (“E-values”).

Nagroda w kategorii „Siła obrazu”: Gimnazjum Nr 6 w Żorach oraz grecka szkoła Panagia Thassos, pracowały razem nad zwycięską pracą pt. “Obraz jako wehikuł złych i dobrych wiadomości” (“The picture as the vehicle of bad and good news”).

Nagroda w kategorii „Innowacyjność”: Brytyjska szkoła Semley Primary School oraz amerykańska szkoła Athens-Chilesburg Elementary School otrzymały nagrodę za najbardziej innowacyjny projekt pod tytułem “Siła obrazu” (The Power of Image).

Wszystkie cztery drużyny otrzymają nagrody po 3 000 euro na pokrycie potrzeb ICT w swoich szkołach. Nagrody ufundowały Vodafone i UPC Broadband jako wyraz szczególnej wagi, jaką firmy przywiązują do bezpiecznego, etycznego i efektywnego korzystania z internetu i technologii mobilnych.

Konkurs był również dla młodzieży okazją, aby zastanowić się nad sposobami komunikacji oraz przekładaniem wartości społecznych kontaktów w “prawdziwym świecie” na świat cyfrowy. Ich prace znajdują się pod adresem: http://blog.eun.org/SID2007

Więcej informacji na temat konkursu zorganizowanego z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 2007 znajduje się pod adresem: insafe-press|eun.org| |insafe-press|eun.org

Źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej